bas Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Ikke for å opptre som trådkaprer, men vil bare tilføye at når UPS hentet maskinen min for andre gang tidligere i dag så fikk jeg pratet litt med sjåføren, og han sa de plukker opp i hvertfall 50stk X360 konsoller hver eneste dag rundt om i Norge. Mulig han overdriver eller er stor Playstation fan, uansett skremmende tall synes jeg.Hvor mange X360 konsoller er solgt i lille Norge må man tro? Uansett elsker jeg denne konsollen, selv om det er aldri så frustrerende. Endret 2. juni 2006 av bas Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Wow! Det er vel ikkje reint få det nei. Men eg velger då alikevel å ta det med ein klypa salt Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Min xbox kommer aldri til ryke Den er sterkt laga, i motsetning til alle andre Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Vel.. der røyk min, eller.. Starter GRAW som vanlig, henger seg enten i menyen, eller in-game.. Skal prøve mer utover helgen, men prøvd graw en god del ganger nå. Tester med Fight Night osv nå.. faen heller! Lenke til kommentar
teekej Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Dere ser at "ring of light" er rød, så river dere ut alle kontaktene som er i, og løper med ræva på slep dit dere har kjøpt den. Mange sjekker ikke om det er noe de kan gjøre for å få ordnet det en gang. Jeg fikk rød "ring of light" første gangen jeg satt i min 360. så satt jeg trykte jeg alle kontaktene så godt jeg kunne inni, så funket den. etter 1 time skjedde det igjen og da tok jeg ut og satt inn igjen kontaktene. Jeg har spilt 100 timer etter det og da har jeg ikke hatt noen problemer Lenke til kommentar
barvini Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Da var min 360 også død. Får 3 røde lys i ringen, altså ingen kabel-feil. Først fikk jeg bare svart skjerm etter at maskinen hadde stått på en liten stund, men nå får jeg røde lys med en gang etter at jeg starter den. Sinnsykt irriterende at det skjedde like før jeg skal hjem for sommerferien. Må dermed mente til jeg kommer hjem før jeg får sendt den inn. Er det vanlig at det tar mellom 1 og 2 uker og få den tilbake? Har dere fått nye maskiner, eller fått reparert den gamle? Kanskje mulighet for å få den dvd-rommen som bråker mindre! barvini Edit: Får ikke 3 røde lys hver gang, men når jeg ikke gjør det blir bildet svart ikke lenge etter at jeg har skrudd den på. Endret 3. juni 2006 av barvini Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Når kjøpte du maskinen din? Lenke til kommentar
Brummle Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Funnnet ut at visst hardisken er full kan maskinen crashe derfor ha alltid litt ledig pllass på disken. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 vår gamle ps2 som er 4-5 år gammel sluttet å lese spill.. den fungerer ikke i det hele tatt nå. og vår nye slim som er et halvt år gammel har begynt å fuske på å lese spill og filmer den og. 6215037[/snapback] Sjekk om du har serienummer SPCH-70004 6215102[/snapback] Mener du SPCH-70004 eller SCPH-70004 ? Eller er det 2 forskjellige maskiner? Lenke til kommentar
barvini Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Når kjøpte du maskinen din? 6238418[/snapback] Jeg kjøpte den rundt månedsskifte januar/februar. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 vår gamle ps2 som er 4-5 år gammel sluttet å lese spill.. den fungerer ikke i det hele tatt nå. og vår nye slim som er et halvt år gammel har begynt å fuske på å lese spill og filmer den og. 6215037[/snapback] Sjekk om du har serienummer SPCH-70004 6215102[/snapback] Mener du SPCH-70004 eller SCPH-70004 ? Eller er det 2 forskjellige maskiner? 6238552[/snapback] Jeg mente SCPH, men jeg pleier å si SPCH slv. Kanskje jeg er ordblind? Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 vår gamle ps2 som er 4-5 år gammel sluttet å lese spill.. den fungerer ikke i det hele tatt nå. og vår nye slim som er et halvt år gammel har begynt å fuske på å lese spill og filmer den og. 6215037[/snapback] Sjekk om du har serienummer SPCH-70004 6215102[/snapback] Mener du SPCH-70004 eller SCPH-70004 ? Eller er det 2 forskjellige maskiner? 6238552[/snapback] Jeg mente SCPH, men jeg pleier å si SPCH slv. Kanskje jeg er ordblind? 6239802[/snapback] Ok, da fant jeg ut at jeg hadde den værste, men har ikke opplevd noe enda though, å har hatt den siden release. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Min funker.... Hatt den siden launch Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Microsoft er vel ikke kejnt for å lage så veldig stabile produkter, er de? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Microsoft er vel ikke kejnt for å lage så veldig stabile produkter, er de? 6256995[/snapback] Det der gjelder samtlige konsoller som er blitt sluppet de siste 10 årene,kansje mest uten om GC? Men ja, MS har my svi på skogen sånn sett innen programmering Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 og der røyk min 360 etter GRAW hadde hengt seg et par ganger, så ville den ikke skru seg på og det beryktede "The Ring Of Light" kom.. så dro rett til Elkjøp og returnerte.. "Kan ta opptill 4 uker", noen som har no erfaring på dette? tar det 4 uker, eller hva? Lenke til kommentar
bas Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Det du skulle gjort var å ringe Microsoft kundeservice direkte, så hadde UPS kommet på døra di og plukket opp maskinen, og du hadde fått ny i løpet av 14 dager ca.Når du bruker Elkjøp som mellomledd tar det garantert lengre tid vil jeg tro, regner med at de bare sender den videre til MS selv. Endret 8. juni 2006 av bas Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Ikke for å opptre som trådkaprer, men vil bare tilføye at når UPS hentet maskinen min for andre gang tidligere i dag så fikk jeg pratet litt med sjåføren, og han sa de plukker opp i hvertfall 50stk X360 konsoller hver eneste dag rundt om i Norge. Mulig han overdriver eller er stor Playstation fan, uansett skremmende tall synes jeg.Hvor mange X360 konsoller er solgt i lille Norge må man tro? Uansett elsker jeg denne konsollen, selv om det er aldri så frustrerende. 6229868[/snapback] Nja,,, hvis de plukker opp 50 stk Xbox 360 hver dag og har gjort det siden release eller litt etter, så skulle det bli ca 9000 konsoller til nå. (6mnd siden release, 6*30dgr*50konsoll/dag). Tror nok han overdriver litt. Sånt ville skapt bølger langt utenfor vårt lille forum. Bank i bordet, jeg fikk min på releasedag 2. desember. INgen problemer ennå. (banker en gang til i bordet for å være sikker). Dr Peedee Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Begynner nesten å lure litt på om det går mye på brukerfeil ikkesant, folk som har maskinen/strømadapteret for lukket, eller legger strømadapteret på et teppe, flytter/skumper borti maskinen mens den står på, etc. EDIT: Da mener jeg altså ikke at det er KUN det, men mye av det. Såklart er det mye dritt som skjer med maskinen helt uforskyldt også. Endret 8. juni 2006 av BTK Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) BTK.. Ihverfall ikke noe brukerfeil fra min side. Ligger fint på gulvet, aldri kommet borti og er meget forsiktig med slikt utstyr. Fungert helt feilfritt og jeg "fnøys" av alle andre jeg leste om som hadde problemer med xbox'en.. så skulle jeg spille GRAW en dag, så hang det seg flere ganger, og i dag tok hele maskinen kvelden. the ring of light, så rett til Elkjøp og "opptil 4 uker" vil ha boxen tilbake nu! EDIT: Noen som vet om de faktisk blir reparert, eller om man får en ny maskin? og hvor mange uker det faktisk tar, må jeg belage meg på 4 ukers ventetid? Endret 9. juni 2006 av Snoft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå