Bloody Mess Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Har vel spilt på den i nesten 20 timer etter lansering.. Hvor ringer jeg? Får de 3 rundingene.. 6064553[/snapback] Når kjøpte du maskina di og fikk du noen symptomer før den røyk? Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 2 desember, og ingen symptomber før den røyk. Jeg har fått den i gang nå, men den låser seg etter alt fra 2-3 sekunder til 1-2 minutter .. Så må nok sende den inn ja. Noen ganger løser den seg under oppstart bilde også. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 hufff... Ringt 3 ganger nå, umulig å komme igjennom på supporten.. Snakker de bare svensk der eller? Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Kundestøtte via telefon er åpen sju dager i uken: 800 14 174 eller 47 23162554 fra mobiltelefon Hørselshemmede (teksttelefon): 800 14 175 Åpningstider: Mandag-fredag: 9.00-22.00 Lørdag: 9.00-20.00 Søndag:9.00-17.00 Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Kundestøtte via telefon er åpen sju dager i uken: 800 14 174 eller 47 23162554 fra mobiltelefon Hørselshemmede (teksttelefon): 800 14 175 Åpningstider: Mandag-fredag: 9.00-22.00 Lørdag: 9.00-20.00 Søndag:9.00-17.00 6075145[/snapback] ja, har kommet gjennom nå. Det norske nummeret blir rutet til utlandet Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) har hatt min kjære 360 i en del dager nå. Men i dag støtte jeg på mine første "problem". Den frøys mitt i mens jeg spilte live med burnout revenge. Etter dette har det skjedd to ganger mens den loader opp et nytt brett over live. Kun fryst da siden jeg spiller mest over live. Kan dette ha noe med at spillet klikker fordi det ikke er helt stabilt med live eller er det konsolen, den er veldig varm bak der den blåser luft ut. Har aldri skjedd mens jeg spiler singel player..... vel å merke jeg spiller nesten hele tiden over live... Kan umulig ha noe med at jeg har dårlig batt i kontrollen? Endret 21. mai 2006 av BanAnus Lenke til kommentar
norhawk Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) har hatt min kjære 360 i en del dager nå. Men i dag støtte jeg på mine første "problem". Den frøys mitt i mens jeg spilte live med burnout revenge. Etter dette har det skjedd to ganger mens den loader opp et nytt brett over live. Kun fryst da siden jeg spiller mest over live. Kan dette ha noe med at spillet klikker fordi det ikke er helt stabilt med live eller er det konsolen, den er veldig varm bak der den blåser luft ut. Har aldri skjedd mens jeg spiler singel player..... vel å merke jeg spiller nesten hele tiden over live... Kan umulig ha noe med at jeg har dårlig batt i kontrollen? 6151829[/snapback] Med dårlig batteri vil det "fryse", men det skal starte opp igjen når du får koblet til ladekabelen eller byttet batteri. Det kan like gjerne være ett bug i spillet, jeg spiller GRAW nesten daglig over LIVE og utifra antall timer jeg spiller så har jeg en veldig liten feil %. Det hender seg at maskinen fryser - men hvilke konsoll skjer ikke det med? Endret 22. mai 2006 av norhawk Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Vil bare si at jeg har hatt min xbox 360 siden launch dagen. Og den har ikke frøset en eneste gang. Lenke til kommentar
Ovechkin Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hører at det er elendig kvalitet på denne maskinen. Sånn går det når man er desperat for å få produktet ut på markedet så fort som mulig bare for å komme konkurrentene i forkjøpet. Kvaliteten går til helvete. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 skandinavia har felles xbox kundesuport, har iallefall snakket med en nordmann, en svenske og en finne! (mulig det bare er felles for norge og sverige, finnen snakket tross alt svensk ) Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hører at det er elendig kvalitet på denne maskinen. Sånn går det når man er desperat for å få produktet ut på markedet så fort som mulig bare for å komme konkurrentene i forkjøpet. Kvaliteten går til helvete. 6152793[/snapback] vet ikke nøyaktig hva feilprosenten på produserte xbox360 er, og om du bare forholder deg til dette forumet vil du nok få et galt inntrykk. Man regner vel med så mye som 2-3 % feilproduserte produkter når det gjelder konsoller (produkter generelt?) Husker ikke de nøyaktige tallene, men tror ikke at xbox 360 er noe dårligere, se bare hvor mange ulike versjoner ps2 finnes i (xbox1 også forsåvidt) selv om dette ikke alltid er pga feil, men også billigere produksjonskostnader. Mange flere som skriker på et forum om at det er noe galt enn det er folk som sier at alt er i orden Lenke til kommentar
Simen Løkken Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Litt av en kvalitet på denne maskinen gitt. Glad jeg levete dritten tilbake med en gang før den fikk mulighet til å gå i stykker. Bare lever den tilbake til butikken og krev pengene tilbake, det gjorde ihvertfall jeg. 6064571[/snapback] Kan ikke kreve pengene tilbake fra butikken.. det har du ikke krav på. Maskinen må nok sendes inn til reparasjon. Kan jo hende butikken er grei å lar det gå uansett. 6067171[/snapback] Det er vel strengt tatt ikke lov? Vet det er mange produsenter som gjør det, men mener at norsk lovgivning gjør selger ansvarlig. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 man kan vel påberope seg reklamasjonsrett, , som loven sier må " forbrukeren innen rimelig tid etter at han eller hun oppdaget eller burde ha oppdaget den, gi selgeren melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen (reklamasjon). Denne fristen for å reklamere kan aldri være kortere enn to måneder fra det tidspunkt da forbrukeren oppdaget mangelen." Kilde: http://www.lovdata.no/all/nl-20020621-034.html Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Feilprosenten ligger på 2-3% - som er helt vanlig på forbrukerelektronikk. Det vriker bare veldig høyt her inne fordi alle som har problemer starter en ny tråd. Hadde alle som ikke har hatt problemer med sin box startet en tråd pålydende "min xbox funker" hadde ting kommet i et litt annet perspektiv. Vi må ikke glemme at forumet her er for de litt mer intresserte, og reflekterer ikke resten av verden. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) 2-3 % er vel den optimale filprosenten, men jeg har ikke funnet tall eller estimater over feilprosenten på xbox360 Edit: og en liten link Endret 22. mai 2006 av Pellepirat Lenke til kommentar
Avean Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hehe.. det er like før eg begynner å le! Har du levert den inn? Fikk du igjen pengene? Om du ikke har levert den inn så håper eg du får igjen pengene! Synd å sløse vekk på noe slikt skrot... Får håpe PS3 blir bedre! 6064701[/snapback] tror neppe ps3 blir noe bedre hardware messig. Jeg jobber b.la. med reprasjon av ps2 og xbox, og en mer maskin med feil på enn ps2 skal man lete lenge etter. Men 360 har jeg ingen kunnskap om, så den sender jeg inn. 6064739[/snapback] *host* løgn. Nevn hvilke feil PS2 har hatt siden jeg har ikke hørt om en eneste person som har hatt feil med den maskinen enda og det etter 5år. Var feil med Xboxen kun dager etter lanseringen. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) om han, som han sier, reparerer ps2 har han vel en viss tyngde i sitt utsagn, iallefall mer enn et lite *host*, og det at du ikke har hørt om det betyr vel ikke at det ikke eksisterer? Litt drøyt å si at det er løgn i allefall Er usikker på hvilken revisjon eller utgave ps2 er på for øyeblikket, men de er kommet godt i gang og selv om de har vært på markedet lengst, ligger vel xboxen (1ern altså) lengre bak. Edit: når jeg tenker meg om kommer jeg iallefall på 3.5 mill tilbakekalte power supplys og DRE (disk read error). (dette bare for å illustrere at xbox360 IKKE er i en spesielt ukjent situasjon, om det i det hele tatt er en situasjon) Kilde: http://www.afterdawn.com/news/archive/6824.cfm http://faqs.ign.com/articles/390/390535p1.html Endret 22. mai 2006 av Pellepirat Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Herregud da mann! DU har ikkje hørt om noen som har feil? Vel då må det vel bety at ettersom eg kjenner opptil fleire personer som har fått denne "Disc-read error" så er PS2 bare heilt elendig? Nei! Slike feil er vanlig for svarte tidlig i fasen, tom. PS1 hadde overopphetingsproblemer og laser trøbbel. PS1 fra wikipedia: "The first new version was actually a revision in early 1996, produced in response to complaints that PlayStations were overheating. Sony did not change the technical aspects or the cosmetics but did remove the RCA ports left over from the Japanese release. The parallel port (which was mostly unused by Sony) was also removed to reduce production costs. Sony also slightly improved the laser assembly. Many gamers experienced skipping full-motion video or dreaded physical "ticking" noises coming from their PlayStations. The seemingly universal fix for this was to turn one's PlayStation sideways or upside-down—although some gamers smacked the lid of the PlayStation to make a game load or work. This problem was carried over to many first-generation PlayStation 2s in the form of the very well known Disc Read Error message." PS2 technical issues Ta deg ein bolle Endret 22. mai 2006 av Mala Lenke til kommentar
PeserN Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hehe.. det er like før eg begynner å le! Har du levert den inn? Fikk du igjen pengene? Om du ikke har levert den inn så håper eg du får igjen pengene! Synd å sløse vekk på noe slikt skrot... Får håpe PS3 blir bedre! 6064701[/snapback] tror neppe ps3 blir noe bedre hardware messig. Jeg jobber b.la. med reprasjon av ps2 og xbox, og en mer maskin med feil på enn ps2 skal man lete lenge etter. Men 360 har jeg ingen kunnskap om, så den sender jeg inn. 6064739[/snapback] *host* løgn. Nevn hvilke feil PS2 har hatt siden jeg har ikke hørt om en eneste person som har hatt feil med den maskinen enda og det etter 5år. Var feil med Xboxen kun dager etter lanseringen. 6153086[/snapback] Med tanke på at den har solgt 100 millioner eller no sånt så er nok din omgangskrets ganske representativ for alle som eier en ps2... LOL Lenke til kommentar
deleder Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hehe.. det er like før eg begynner å le! Har du levert den inn? Fikk du igjen pengene? Om du ikke har levert den inn så håper eg du får igjen pengene! Synd å sløse vekk på noe slikt skrot... Får håpe PS3 blir bedre! 6064701[/snapback] tror neppe ps3 blir noe bedre hardware messig. Jeg jobber b.la. med reprasjon av ps2 og xbox, og en mer maskin med feil på enn ps2 skal man lete lenge etter. Men 360 har jeg ingen kunnskap om, så den sender jeg inn. 6064739[/snapback] *host* løgn. Nevn hvilke feil PS2 har hatt siden jeg har ikke hørt om en eneste person som har hatt feil med den maskinen enda og det etter 5år. Var feil med Xboxen kun dager etter lanseringen. 6153086[/snapback] DVD-rommen som fucker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå