DaEarl Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Kjøper kan velge bort de delene han ikke vil ha. Er noe ekstra deler her Tårn: Chieftek Maxitower litt usiker på hvilken modell. Denne har chieftek d80sl-12 vifte i dør og en zalman 12v 0,25 amp power cooler i hd brønna. Og/eller Focus exellent power system Miditower. Psu: Chiefteck hpc-340-210 atx 12c og/eller Enermax whisper Eg365p-ve Optisk: DVD rom 48x cd brenner Justlink 4x dvd+r brenner Hovedkort: MSI KT3 ULTRA 2nd ed MS6380e CPU: Amd Athlon 1,84 med Glacialteck silent breeze vifte RAM: 768mb ddr 333mhz cl2.5(1 512 og en 256 brikke merke m og vm?) Lydkort: Soundblaster live med digital ut Skjermkort: Nvidia geforce4 TI 4200 HDD: 1 wdc 120 gig 1 seagate barracuda 120 gig 1 maxtor 60 gig Alle er 7200rpm tror jeg... Skjerm: 17 crt skjerm. Annet: MSI USB kort med 2 porter 10/100mbit nettverkskort Runde ide kabler(2stk. en lang og en kort) Mus og tastatur kan følge med(trådløst og eller med kabel) Så hva tror dere?? Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 500 spenn Ikke no mer,ville hvertfall ikke gitt mer selv:) Lenke til kommentar
Locci Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Trur du kanskje vill få 1000kr for den, 1500kr om du har flaks. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Rundt en tusenlapp vil jeg tippe Lenke til kommentar
Jaybird Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Hvor mye skal du ha for skjermen? Og en 120gb hd? Lenke til kommentar
DaEarl Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Hadde faktisk forventa mer... Bruker pc`en daglig i dag og eneste grunnen til at jeg skal skifte den ut er fordi vs 2005 krever sinnsykt mye. Tror kanskje jeg bare skal ta og kjøpe media pc tårn til den og la den få plass under tv`en. Hva syns dere? Jaybird. HDD kan jeg ikke selge før jeg har fått kjøpt meg nytt grunnet jeg har så mye som jeg trenger på alle diskene. Skjermen Kan du få for billig penge. 200? Burde hentes da crt skjermer er grisedyre og sende i posten... Lenke til kommentar
Battone Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Selger du det hver for seg er nok verdien oppe i 2k plutselig. På det "åpne" markedet er delene verdt ca. 200,- hver for seg.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Hvis den er stillegående eller kan gjøres stillegående med enkle grep så vil jeg anbefale å bruke den i stua sånn du foreslår. Hvis ikke så kan det være like greit å selge del for del. Evt. selge den til noen du kjenner som ikke har peiling på data for et par tusenlapper. Alternativene til folk som ikke har peiling er ofte å kjøpe en helt ny PC på elkjøp, expert, dell eller lignende. Du vil spare dem for store summer ved å tilby din PC til 2000kr i stedet for, så jeg vil si det er en rettferdig handel for begge parter selv om ikke vi her på forumet ville betalt så mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå