buskmann Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg får "Please try again later" på e-postserveren min når jeg skal sende til @online.no. Er det flere som har dette problemet, eller er det Postfixen min som er syk? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Står ikke noe spesielt på: http://www.online.no/kundeservice/driftsmeldinger/ Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 Nei. De gikk gjennom ca halv ni i kveld. Jeg tror SMTP-tjenerne til online.no hadde en liten time-out. Lenke til kommentar
hwl Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Ja tror de må hatt noe trøbbel, fordi plutselig ca kl 20:30 idag kom alle mailene som var sendt til online adressen min idag, selv mailer jeg har sendt meg selv fra jobbmailen minidag tidlig(som kom til andre jeg sendte til umiddelbart) Så noe har det nok vært Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 Det er rart Telenor ikke melder fra hvis det har vært sånn hele dagen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå