Gå til innhold

TES: Oblivion: Problemer med Sanguine-shrine quest


Anbefalte innlegg

Hei!

 

 

Jeg har et problem i questen man får av Sanguine, som er en av Daedra-shrinene. Jeg skal inn og kaste spell på dronninga i Leyawiin og hennes middagsgjester. Problemet er at dronninga selv aldri er der!

 

Jeg har lett rundt på nettet etter dette, og det virker som dette er et "vanlig" problem.

Hun er i Imperial City noen ganger i måneden, ofte er hun ikke i middags-hallen selv om hun er på slottet osv.

 

Jeg har nå venta i mange dager, en time av gangen på slottet. Jeg har stått ved inngangen for å prøve å finne henne etter morgenturen sin, jeg har vært innom middagshallen med jevne mellomrom. Jeg har også gått hele veien fra Leyawiin til Imperial City for å se om hun har blitt drept av monstre på veien. Men jeg klarer rett og slett ikke å finne henne noe sted. Det er visstnok også sånn, at hvis man respawner henne med hjelp av koder, fungerer ikke spellen på henne.

 

Questen i seg selv er morsom nok, men det virker som den er så full av bugs at det tryner helt. Hvis jeg ikke får gjort denne, kan jeg glemme siste questen i Daedraquest-linja, og det er dumt!

 

Så, er det noen som har noen tips her? Begynner å bli desperat!

 

EDIT

Om nødvendig er jeg villig til å bruke kode for å fullføre denne questen, men den eneste koden jeg finner er for å fullføre alle questene i spillet, og det er lite aktuellt..

Endret av Lord_Kremmerhus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...