Steina Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Etter en goood og laang inaktivitet fra forumet så er jeg aktiv igjen.. Ble hektet i morgest Jeg er tilogmed #1 poster i dag EDIT: Det er egentlig DERE som skal få gledesutbrudd nå som jeg er tilbake Endret 8. mai 2006 av Steina Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Dypt savnet, desto bedre er følelsen når noen kommer tilbake Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 JESS! *Jubler* *rulle rundt på gulvet i ville spasmer* Lenke til kommentar
Steina Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 Nååhh... Tafse-kose-guttene mine Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Dette var virkelig gode nyheter! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 DER!.. Nå har jeg nådd min grense for en dag. Faen, jeg er en forum-stats-hore ^^ Lenke til kommentar
V-by Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Og vi skulle liksom være glade for å ha DEG tilbake? neira Velkommen tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå