geokri Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 hvordan deler jeg ei divx fil på 1,2gb til to filer, slik at jeg får den på cdplater?? Lenke til kommentar
|Battery| Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Det beste, etter min mening, til å dele opp filer er "Virtual Dub" ellers kan du sjekke http://www.divx-digest.com for andre programmer.. Lenke til kommentar
Kriger Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 virtualdub. greit og enkelt. doom9.org Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 når jeg bruker avichop, skjer det veldig ofte at det ikke funker! Why? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 EO Video! er det enkleste programmet hvis du skal klippe opp eller lime sammen flere filmer. Støtter kun avi og mpg da.. men aldri har jeg sett en såpass stor film som ikke er avi eller mpg :wink: Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Hmm.. TAR JO 1.40 TImer å DELE EN DIVX MED VIRTUALDUB!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå