Gå til innhold

Drivere til ferdigpc hvor?

Anbefalte innlegg

Jeg trenger et sted der jeg kan laste ned drivere til min pc.. siden den "#)%/(¤ pc'n har kjørt systemgjenoppretting uten at jeg var hjemme :cry: men jeg trenger linker til mitt elendige system da.

-AMD sempron, 2000 MHz 3000+ (CPU)

-Asus A7V8X-LA (kelut) (Hovedkort)

- Realtek ALC685 @ VIA AC'97 Enhanced Audio Controller

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den kvitering tok min dumme far og kastet når jeg kom hjem med pcn. Siden han jobber med pc mener han at han kan fikse det. ikke veldig smart. Var også nede på expert der jeg kjøpte min dritt pc og spurte om de hadde en cd med alle drivere, de hadde det men jeg fikk ikke lov å låne den med hjem hvis jeg ikke hadde kvittering. Dårlig service.. ALDRI kjøp pc på expert... aldri kjøp ferdig pc. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Dersom du finner ut hva de enkelte komponentene er, så finner du jo de nyeste driverene på sidene til de enkelte produsentene. Mens driverne som ligger på sidene til selskapet som har snekret maskinen i sammen ofte er heller gamle.

Prøv med programmer som sisoft sandra f.eks og se om du finner ut hvilke komponenter du har.

Lenke til kommentar

Aldri kast kvitteringen til en PC med garanti eller reklamasjonsrett i behold. :roll:

Det er da en selvfølge å kunne fremvise kvittering på et kjøp ved slike henvendelser.

Det virker som om delene dine er av standardsorten, i hvert fall hovedkort som er det viktigste.

Når du har et Asus-hovedkort, finner du drivere på.... ja!!.... www.asus.com!

Der vil du finne chipset-drivere, lydkortdrivere, nettverksdrivere osv

Hvis du har et skjermkort som heter noe med Radeon, da vil du finne drivere på www.ati.com

Hvis du har et skjermkort som heter noe med GeForce, da vil du finne drivere på www.nvidia.com.

Med mindre du har noen spesielle PCI-kort av noe slag, trenger du sannsynligvis ikke flere drivere. Hvis du trenger flere drivere, får du ikke noe mer hjelp her med mindre du skriver opp alle komponentene i PCen din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...