Janmandelid Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Tenkte på det her om dagen at nå når minnekortene begynner å bli såpass store og billige, hadde det ikke da vært genialt og hatt med seg radioen eller ghettoblasteren med seg på stranda eller verandaen og kunnet plugge i minnekortet? Er det noen som vet om dette finnes? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Det finnes faktisk. Var en DAB-radio som hadde minnekortinngang, desverre er det lenge siden jeg så det, og jeg husker ikke på slikt. Forsåvidt går det ann å få kjøpt eksterne høytalere til å plugge til MP3-spiller med, men de er langt fra like kraftfulle som en radio. Lenke til kommentar
Lineplx Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Men hva skal du med minne kort på en radio? Lenke til kommentar
EDB Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Han skal ha en bærbar lydenhet med minnekortleser på, uavhengig om det er radio, cdspiller eller hva nå enn det måtte være. Ihvertfall slik jeg forstod det. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Dantax har en liten radio med minnekortleser. Koster vel rundt 400. Ellers er det flere anlegg med USB-host funksjon. Da kobler du inn mp3-spilleren via en usb-inngang og får opp sangtittel ol. på anlegget. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Apropos: her om dagen fant jeg en 12v FM-sender med plug&play usb inngang for memorykey med mp3 på. Har en 512mb memory key jeg ikke brukte noe særlig, så for $30 ble det mp3-spiller i bilen Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Tenkte på det her om dagen at nå når minnekortene begynner å bli såpass store og billige, hadde det ikke da vært genialt og hatt med seg radioen eller ghettoblasteren med seg på stranda eller verandaen og kunnet plugge i minnekortet? Er det noen som vet om dette finnes? 6064141[/snapback] Så noe sånt på Elkjøp her om dagen. Husker ærlig talt ikke om det var radio i den, men man kunne i hvertfall bl.a plugge inn USB flashminne og spille mp3 fra den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå