petterhot Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 God dag. I det siste har jeg vært mye på amobil sine sider og ettervert har amobil blitt en av startsidene mine. Men det er en ting jeg ikke liker ved artikkler, tester, huider og alt det andre dere skriver om: Sidene. Dere har delt alt opp i sider. Jeg ser ikke at dette skal komme til nytte, jeg bruker bare tid på og laste siden. Jeg synets det bedre at du laster slikt i EN side, ikke flere. Håper dette vil endre seg. Mvh Petter H. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Er helt uenig. Jeg synes dette gir god oversikt og man slipper å få en veldig lang artikkel på én side. Smaken er som baken :-) -snubbel Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Det beste hadde vel vært en liten knapp ved siden av rullegardinen, hvor man kan velge alt på en side. Regner med at amobil også sparer noe trafikk ved å dele det opp i sider, da alle neppe leser alle sidene. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Eller en cookie med innstillinger i oom du vil ha sider eller ikke Lenke til kommentar
petterhot Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 Tja, eller en knapp er jo helt greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå