krister461 Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Hallais. Skal snart flytte og kan ikke lenger ha bredbånd fra Canal Digital (som jeg er veldig fornøyd med). Jeg har ip-telefon fra Telio, så jeg må dessverre betale 70,- ekstra hos de fleste. I tillegg er jeg avhengig av en god ut-linje. (256 er minimum, men tar gjerne det dobbelte). Noen som har forslag? (Dessverre er NextGentel ikke et alternativ...har forferdelige erfaringer med de fra tidligere) edit: jeg skal flytte litt ut i gåkk, så leverandører som bare leverer i byer er ikke aktuelt.... takker for all hjelp! Endret 8. mai 2006 av krister461 Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 For å oppdatere selv: De som ligger best an nå er BKK. Der koster det 349+73 for en 2500/500-linje. 0 i etablering ved 2 års binding. (Tar gjerne imot tips om bedre/billigere leverandører) Lenke til kommentar
capt_dsl Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Syns du skulle satse på Bluecom. Meget gode erfaringer med dem Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 Takk for tipset, men når jeg søker på telefonnummer eller adresse får jeg opp "ingen treff"... vet ikke om det betyr at de ikke kan levere.... Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Ville ikke anbefaler bleucom har grusome erfaringer med de. skulle bytte fra telenor til bluecom og det eneste som skjedde var at bluecom kutta telenor linja den dagen det skulle kobles over. og det endete bare med at jeg ikke hadde nett. i 2 månder ringte jeg og hørte om de kunne fikse det.. hver dag. endte med at jeg avbestilte. og nå sitter jeg og snylter på linja til naboen til jeg får meg noe annet. Har slengt meg på 20mbit tilbudet til nexgenetel nå. håper jeg ikke får noen problemer der. Endret 8. mai 2006 av Handl3vogn Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Takk for erfaringen med bluecom! Kom gjerne med flere tips. (Om det er noen som slår BKK) Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Bumber denne da jeg skal bestille snart. edit: BKK koster forøvrig 299 + 60 for 2000/400 nå. Endret 14. juli 2006 av krister461 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå