AMD-King Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Jeg har søkt litt i forumet nå for å lete etter en løsning på Morrowind --> Crash to desktop. Det har vært mange forslag om at det er AMD og WINXP problem med DX8.1 eller akselerasjon på lydkort. Jeg ser at mange også har prøvd dette uten mye suksess. Har noen der ute prøvd morrowind på Win 98/Me i flere timer uten å plutselig komme ut til skrivebordet? Enkelt og greit! Og ikke noe slik "Ja, men win 98 SUGER JO!". De som snakker sånn kan surfe en annen plass. Selv spiller jeg Morrowind i Win XP. Alt er godt til sitt bruk! Lenke til kommentar
Destro Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Det virket på win98 før jeg reinstalerte Fikk ny HD har ikke spilt det siden men det vart noen lange dager ja mener det var win98 jeg brukte og ikke winxp Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 Høres lovende ut, jeg får rote fram Win Me og se hva som skjer. Lenke til kommentar
Destro Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 ville egentlig prøvd win98 isteden for Me men det er jo barre å prøve lykke til. Lenke til kommentar
TheVampire Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Så jeg er ikke den eneste med problemet : "Crash to Desktop".. Jeg trodde den nyeste patchen ville fikse det men det gjorde den ikke.. Kan du si ifra hvis du finner svaret på problemet ? Mvh Alexander !!! Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Jeg fikset dette problemet med å installere de nyeste VIA 4-1 driverne Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Se litt på denna tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå