Mio Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Må man ha spesiell strømforsyning til P4 533? Ser at det står på mange nye kabinett "støtter P4" Jeg har et chieftec DX01 midi tower kabinett med 340W psu. Jeg kjøpte det i fjor,men sto ikke noe om at det støttet P4 slik som det gjør nå. Har AMD nå,har litt lyst til å gå over til Intel igjen :smile: Jeg tenkte på et Asus P4B533-V eller Microstar 845G MAX-L hovedkort. Er det samme måte å koble psu på til disse hovedkortene som det er til f.eks socket A? Eller er det "special" strømkontakter? Noen som kan hjelpe..har søkt rundt i forum,men finner ikke noe på det. MiO Lenke til kommentar
daripper Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Gå å les om hovedkortet på asus sin side. Jeg skal ha asus p4b8xs-ata. tror det heter omtrent det. Er vel det samme som du tenkte på bare med litt mer finesser kansje. Ihvertfall følger det med en plugg eller noe til det jeg har bestilt slik jeg kan bruke den gamle powersupplyen min. Pluggene kan kjøpes for seg selv. Hvor vet jeg ikke. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 se etter om strømforsyningen din har en slags firkantet plugg med 4 ledninger i (2gule 2 sorte) som skal brukes i p4-systemer, hvis du har det støtter psu'en din p4 Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Jeg har det kabinettet selv m/340W Chieftec strømforsyning og det støtter P4 :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå