Dimanche Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Min gamle T630 skal byttes ut. Jeg trenger kort sagt en telefon med godt kamera, god batterilevetid og god skjerm. Ellers: -Kalender: Ja -GPRS: Ja. -EDGE: Kjekt å ha. -Klapp/"vanlig"/alternativ: Samme hvilken form. -Vekt: Ca 130g, men gjerne mindre.. -"Støt/sprut/støv-sikker": Nei. Fargeskjerm; Selvfølgelig -Størrelse på skjerm. Gjerne større enn T630, men oppløsningen er viktigere. Jeg har ca 3000 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding: Nei, men er det noen med Djuice Magnum til 2000, kan det være aktuelt. -Merke: Ikke LG. -Kamera: Ja, minimum 1,3 mpixler. -Videokamera: Ja, men bare for moro-skyld. -Symbian: Ikke noe minus, ikke noe stort pluss. Kanskje kjekt å ha. -I hvert fall blåtann, men Ir er ikke et must. -Internminne: Minst 15mb, hvis ikke minnekort støttes. -Minnekort?: Samme om minnet er på kort eller internt. -MP3: Ja -Radio: Kjekt å ha. -UMTS: Også kjekt å ha, men ikke noe must. -Triband: Ja -Batterilevetid: Viktig, helst bedre eller samme som T630, hvis det sier noe. -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Ringing, sms, småfotografering, ++. Synes det er greit med litt mp3 og, men trenger ikke noen dedikert mp3-mobil. Ellers kunne det ha vært kjekt med lav SAR-verdi. Noen som har noen forslag eller erfaringer? Takk for alle svar? Edit: Vil noen av disse passe? w800i/w700i, D600, 6280? Endret 11. mai 2006 av Dimanche Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå