x3ptr Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg har just fått ny harddisk har koblet den i og alt det der... men jeg finner den ikke på Min Datamaskin. Jeg finner den i enhetsbehandlinga og i Biosen men det er ikke og finne på min datamaskin. :S Hva er galt ? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Prøv en Trial-versjon av partition-magic her. Den skal vise at du har ubrukt harddiskplass som du kan legge i en partisjon. Les nøye hva du gjør FØR du gjør det. Lenke til kommentar
x3ptr Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 Skal prøve det... Takk For svar Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Bare hyggelig det vet du. Det er jo det forumet er til! Lenke til kommentar
x3ptr Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 Dette hjalp meg ikke mye.. jeg tar og tar create new partition, men når jeg tar og trykker på Apply så stiller den seg bare tilbake Skjønner ingenting :S Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Du kan prøve Diskmananger, ved å skrive "diskmgmt.msc" i Start->Kjør. Lykke til. Lenke til kommentar
x3ptr Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 Det funka na :D Tusen hjertelig takk <3 Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Til opplysning. Trial versjon av PM kan ikke utføre oppgaver, bare "simulere" de. Endret 8. mai 2006 av _Ferrari_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå