christianpet Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Chipsetvifta mi stoppet pluselig og gå en dag så når jeg prøvde og hjelpe den rundt så kom den plutselig å begyne å gå i 10 sec så slitet den å gå igjen det har aldrig vært nå pæs med den før noen som vet hva som har skjedd? er det farlig om den ikke går? Lenke til kommentar
Patz Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Veldig vanlig problem, desverre. Du bør nok bytte den, den passive Zalman-kjøleren er et godt alternativ. Lenke til kommentar
christianpet Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) ok, har det noe å si for hovedkortet mitt om jeg ikke setter på ny chipset vifte? har brukt pc uten nå da, kan den ta skade av det? er det denne du snakket om den passive zalman vifta? http://datakjeden.no/vareinfo.asp?bID=4&va...arenr=&sm=vg_ce Endret 9. mai 2006 av christianpet Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Det kan være skadelig for elektronikk å ha for høy temperatur. De fleste hovedkort har en temperaturføler hvor du kan se hvor varmt chipsettet er. Den kjøleren du linker til er bra. Lenke til kommentar
christianpet Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 ok, daså da kjøper jeg meg en sånn og håper på at det blir bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå