Gå til innhold

uTorrent - Har et kinkig problem.

Anbefalte innlegg

Ja, først av alt, jeg vet at alt som omhandler piratkopiering er strengt forbudt. Men jeg har et problem med uTorrent, det er at filen som regel stopper opp hele tiden, og dette gjelder alle filer. Står hele tiden "Error: Prossesen får ikke tilgang til filen pga den brukes av en annen prosess" Noen som vet hvordan dette kan fikses, pga det er mildt sagt et helvete å hele tiden re-starte den. Ja, og igjen; jeg vet at dette er et torrent-program, men vær så snill å ikke slette denne posten, fordi det hadde betydd veldig mye for meg å få løst dette problemet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan det være et AntiVirus-program e.l. som kommer i veien for uTorrent? Jeg har brukt programmet selv, men aldri hatt dette problemet.

Kan det hjelpe å forandre på måten uTorrent allokerer plass til filen? Dvs. litt etter litt, alt med en gang, osv.

Lenke til kommentar
Slette posten? Du prøver vel bare å laster ned beta to av Ubuntu Dapper Drake Linux distribusjon, gjør du ikke?

6063068[/snapback]

Så vidt meg bekjent er det ikke ULOVLIG å bruke torrent program, mange firma som distribuerer forskjellig programvare over nett som bruker torrent.

Dette fordi det er overlegent til å distribuere store filer til mange personer i en gang.

Du kan også kjøre for fort etter gjeldende fartsregel med bil, men den er jo ikke ulovlig å bruke fordi.

Ser fint liten grunn til å slette denne posten.

Kanskje du skal prøve å hjelpe han istedet for å kommentere slikt unødvendig!!

Lenke til kommentar
Jeg prøver å finne det innlegget i denne tråden der du hjelper til i stedet for å være en spydig drittsekk...

Nope, not found.

6063686[/snapback]

Snakk om å møte seg selv i døra, håndterte den lite elegant gitt.

Men kan sitere regel 3 i de forkortede retningslinjene jeg.

"3. Forsøk å beholde temaet i tråden."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...