Gå til innhold

Lakke innsiden på kabinettet.

Anbefalte innlegg

Jeg har et helt sort kabinett med blått lys foran, blå skjerm med temp osv foran. Og en Strømforyning med svakt blått lys, som dere da sikkert skjønner skal jeg holde meg til blått lys, men hvilken farge skal jeg lakkere inni kabinettet?

Akkuratt nå er den en kjedelig grå farge, og vil gjerne ha noe svart eller sølv, noen som har noen erfaringer om hva som ser fetest ut?

Takker :w00t:

EDIT 2SEK ETER POST: Hovedkortet er for det meste sort også (ikke med "vilje" bare var det :dontgetit: )

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja det var det jeg tenkte på ja, er mer keen på å gjøre det enn en annen farge.

6069191[/snapback]

Hadde enten tatt det, eller en mørk blå-farge^^ Siden du har et Blue-theme, eller sort med noen blåe detaljer/omvendt^^

Lenke til kommentar

Altså en mørk farge vil jo få hele kabinettet til å virke mørkt på inn siden. Hvis det er en lys farge på inn siden ala hvit vil det virke stort og ting vil vises lettere.

Ville gått for noe mørkt tror jeg. Mye letter å gjemme ting da.

Lenke til kommentar
Altså en mørk farge vil jo få hele kabinettet til å virke mørkt på inn siden. Hvis det er en lys farge på inn siden ala hvit vil det virke stort og ting vil vises lettere.

Ville gått for noe mørkt tror jeg. Mye letter å gjemme ting da.

6108849[/snapback]

Ellers så kan man legge speil på veggene/gulvet, da ser det utrolig mye større ut, og det ser tøft ut! : )

Lenke til kommentar

Jeg kan godt anbefale sort matt, har selv lakket utsiden av kabinettet mitt med det. Må bare få en til boks med grunning og lakk før jeg kan bli ferdig.

Så er det jo forskjelige merker, både den fra europris og biltema duger ;) men hvis du et ute etter en lakk som er litt bedre (som sikkert både ser bedre ut, og er bedre å jobbe med) så kan jeg trygt anbefale Terosn lakken som de selger på Hellanor. Så hvis du kan fortelle med hvos i landet du bor så kan jeg sikkert gi deg addrese til nermeste butikk. Selve lakken koster 70-80 kroner ekstra, noe som jeg selv heller betaler i stede for å kjøpe lakk til 30-40 kroner ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...