MB2 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Noen som hører på nå? Er vist en storbrann i Oslo, men jeg kom inn litt for seint, så har ikke fått med meg alt... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Masse action nå (Y) EDIT: Flammer på minst 5 meter på en søppelbøtte :/ Endret 11. februar 2010 av Gjest Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Nå er det masse action, knivstikking og beordring om bevæpning. Stoppet også en stjålet bil med en militærnekter som gjerningsmann Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Politiradio v1.3 Jeg har nå oppdattert politiradioen til versjon 1.3. Politiradioen er nå en standalone exe-fil og noen bugs er fikset. Jeg tar gjerne imot innspill. Last ned Politiradio v1.3 HER (Midlertidig link, da hosten min ikke er oppe.) Lenke til kommentar
lukteper Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Heisann. Er det mulig å omprogrammere dette programmet til en gadget i windows sidebar? Evt. også integrer Trondheim og Bergens politiet? Det hadde vært utrolig kult. Jævlig fett program forresten. Konge! Noen som forresten har en stream fra Bergen? Alle som jeg har kommet over er nede. Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 @ lukteper Fint at du liker politiradioen! Dette med gadgets har jeg ikke gjort meg kjent med enda, men jeg skal se om det er mulig. Politiradio fra flere steder skal jeg prøve å få til i neste versjon. Lenke til kommentar
lukteper Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Kjempe. Er selv fra Bergen og ønsker å lytte til hva som skjer rundt om i Byen min Fant en video av hvordan man lager gadgets med visual basic, men det forstår sikkert du mer av enn meg http://www.youtube.com/watch?v=OFPwSX2-Zqs&feature=related Tusen takk for flott program. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Er det lovlig å diskutere ting man hører her da? Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 @Senyor de la guerra Er vel så vidt jeg vet lovlig å diskutere det som skjer på politiradioen så lenge ikke personlige opplysninger blir offentliggjort. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Kult å se at du lagde ny politiradio program tepose. Skal laste den ned så snart jeg kommer hjem, den forrige sluttet desverre å funke for en stund siden Anyway, når jeg kommer hjem får jeg koble meg opp på radioen og høre etter igjen Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Oslopolitiet blir avlyttingssikkert 15. Mars allerede Endret 11. mars 2010 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Da får vi lytte på noen andre områder da. Oslo er nok den byen der det skjer mest, men får vi inn flere områder så er det nok noe gøy på radioen hver kveld Tepose, vær så snill å få med flere områder i neste versjon. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Typisk at det måtte bli avlytningssikkert nå Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Kjipt at radioen blir avlyttingssikret. Dette er god underholdning om jeg ikke har noe annet å gjøre en lørdagskveld. Å høre på radioen fra andre tulledistrikter hvor de ikke er action, gidder jeg ikke. Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Som nevnt før tar politiet i Oslo i dag, 15 mars, i bruk avlyttingsfritt nødnett som primærsamband. Dette er dumt for oss som liker å høre på politisambandet i Oslo for morro skyld, men også forståelsesfullt da dette i noen grad blir missbrukt av diverse kriminelle etc. Jeg kan nok få til en internett-politiradio for andre steder, dog er disse stedene stille og kjedelige i forhold til Oslo. Men vi får se. Da er det vel bare å gratulere politiet i Oslo med nytt samband edit: les mer på politi.no Endret 15. mars 2010 av Tepose. Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Kult ;D Politiradio kanalen i politiet i oslo brukte nå før har blitt AMK no ;D pleier ofte høyre på Amk her eg bur, men no får eg høyrt i Oslo og ^^ stiligt Lenke til kommentar
lukteper Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 AkuttMedisinsk Kommunikasjonssentral. Med andre ord, Ambulansen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå