Olum Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Vet ikke hva det koster, men om du skal streame til mobilen er det vel plutselig ulovlig igjen. Om jeg husker korrekt er det kun lov til å bruke politiradio hjemme og ikke f.eks. i en bil. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Vi sier at jeg streamer hjemme da. (Bare at jeg bruker mobilen) Skal bare prøve det. Endret 13. desember 2009 av bollerbrus Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Noen som vet om det blir svindyrt å streame det på mobilen?Tenker på dataoverføringskostnad og slikt. Noen som vet noe om dette? Nå skyter jeg halveis i blinde her. Kvaliteten er 24 Kb/s / 8 = 3 KB/s = 180 KB/min = 10800 KB/time = 10,8 MB/time eller 10,3 MiB/time. Jeg er usikker på hvilken måleenhet operatørene bruker når du fakturer. Hva du må betale for dataoverføring på ditt abo. må du nesten finne ut selv. Endret 13. desember 2009 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg skulle ønske at tepose sin politiradio ville funke jeg. men det gjør den ikke lenger Skal funke den nå, er litt ustabilt bare Hvis ikke, kan du prøve laste ned siste versjon HER Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Om Tepose sin politiradio-program ikke funker, kan jeg ta på meg oppdrag og lage en ny Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Montro hva som får en politimann til å mistenke at en bil er stjålet sånn rett uten videre?. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Kom han som var stengt inne i dusjen seg ut? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Noen som vet om det blir svindyrt å streame det på mobilen?Tenker på dataoverføringskostnad og slikt. Noen som vet noe om dette? Nå skyter jeg halveis i blinde her. Kvaliteten er 24 Kb/s / 8 = 3 KB/s = 180 KB/min = 10800 KB/time = 10,8 MB/time eller 10,3 MiB/time. Jeg er usikker på hvilken måleenhet operatørene bruker når du fakturer. Hva du må betale for dataoverføring på ditt abo. må du nesten finne ut selv. Takk for infoen. Kom fram til at det ble rundt 80-120 kr hver time med Tele 2. (Man får rabatter om man overfører mye) Så det var dyrt ja. Lenke til kommentar
Bruker-97420 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Det brenner... Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Hvis du lurer på hva de meder med MIKE03 og slikt, vennligst trykk på linken: Politiets kodespråk. Blir overført til start.no sine sider når jeg klikker på den linken... Noen andre steder jeg kan finne ut av slike ting? Jeg har funnet ut hva det første tallet i dekkmerket betyr - (Mike03, Manglerud krets, ledende enhet) men hva står det andre tallet for? Endret 27. desember 2009 av MB2 Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 @MB2 Disse har jeg lagt inn i Politiradioen min, som du kan laste ned HER Kilden er btw politi.tk, men ser ut som om den er borte ja.. Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) @MB2 Disse har jeg lagt inn i Politiradioen min, som du kan laste ned HER Kilden er btw politi.tk, men ser ut som om den er borte ja.. Lastet det ned - men hva er det for noe? Får ikke åpnet det nemlig... Endret 27. desember 2009 av MB2 Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Får du ikke åpnet en .exe fil? Har du mac? Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Nei, har pc... Det er dll-filer noe av det, og de får jeg ikke opp - vet heller ikke hva det er. Hehe! Men jeg får opp den lille spilleren da. Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 DLL-filene trengs siden programmet bruker Windows Media Player til å spille av radiostreamene. De må ligge i samme mappe som exe-filen. Dobbeltklikk på exe-fila, og hva er isåfall feilmeldingen du får hvis du ikke får åpna den? Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Klarer meg vel egentlig fint med å spille fra nettet gjennom itunes. Men takk! Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Tenkte jeg skulle prøve en siste gang: Er det noen der ute som vet hva andre nummer i tallrekka på dekkmerket betyr? Er så nysgjerrig av meg og får det ikke ut av hodet før jeg finner det ut! Hehe! Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Tenkte jeg skulle prøve en siste gang: Er det noen der ute som vet hva andre nummer i tallrekka på dekkmerket betyr? Er så nysgjerrig av meg og får det ikke ut av hodet før jeg finner det ut! Hehe! Er det dette du ser etter?: http://www.tore.tilset.no/forum/viewtopic.php?f=31&t=53 (Google er din venn!) Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Tenkte jeg skulle prøve en siste gang: Er det noen der ute som vet hva andre nummer i tallrekka på dekkmerket betyr? Er så nysgjerrig av meg og får det ikke ut av hodet før jeg finner det ut! Hehe! Er det dette du ser etter?: http://www.tore.tilset.no/forum/viewtopic.php?f=31&t=53 (Google er din venn!) Er der jeg fant ut hva første nummer i tallrekken betyr, men det står ikke noe om det andre nummeret og hva det betyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå