Toast Is Pimp! Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) *Dobbelbost* Endret 10. januar 2009 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Betyr dette at serveren er full? eller det noe annet galt? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Betyr dette at serveren er full? eller det noe annet galt? http://oslo1.politiradio.net/8000 test den Lenke til kommentar
U-05 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Dem pågriper folk ennå. Men nå har det heldgvis sluttet med opptøyer i byen!! Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Har sittet og lyttet litt idag, og det er lett å bli skeptisk når man hører om folk som har blitt slått ned og/eller ranet, og det så ofte. Også var det historien om alle de løse tennene da... Om jeg noengang skal bo i Oslo må jeg visst ta noen forholdsregler. Først og fremst må jeg gå med hjelm. Og i tillegg kan det hende jeg må å trene 200 m. sprint og ta opp en kampsport eller en selvforsvarskunst.. Endret 11. januar 2009 av scumbag Lenke til kommentar
U-05 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Har sittet og lyttet litt idag, og det er lett å bli skeptisk når man hører om folk som har blitt slått ned og/eller ranet, og det så ofte. Også var det historien om alle de løse tennene da... Om jeg noengang skal bo i Oslo må jeg visst ta noen forholdsregler. Først og fremst må jeg gå med hjelm. Og i tillegg kan det hende jeg må å trene 200 m. sprint og ta opp en kampsport eller en selvforsvarskunst.. Jeg har alldri blitt utsatt for noe bråk når jeg har vært på byen når jeg har vært ute og driket eller lingnene. Så jeg mener det er trykt i Oslo by. Det er alltid noen som vil lage bråk og dem holder jeg meg unna!! Men klart noen ganger kan det skje at blind vold fåre kommer. Noe jeg på det sterkeste tar avstad fra. Lenke til kommentar
U-05 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Har det skjed noe spendene i dag kjære "politi kolegaer"? Lenke til kommentar
mistabeen Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Fy nå må dem komme seg hjem for nå er det legge tid for dritt unger!!!!!!!Jeg synes politiet har jobbet utrolig bra, vi bør være stolt av norsk politi!!!! Skjønner igrunn ikke, for Norsk Politi er jo amatørmessing deluxe. Dette at på med at de ikke opplever denne slag opptøyer eller liknende her, som det er i andre merkelige land. Men skal jo ikke føye det under teppet, at de har gjort en god innsats idag. Kan du gi et eksempel på at norsk politi er "amatørmessig deluxe"? Og kan du forklare neste setningen? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Har det skjed noe spendene i dag kjære "politi kolegaer"? Mistenkelig gruppe med "utlendinger" (Seriøst, det var det de sa ) utenfor ensjø bingo Endret 12. januar 2009 av Latterkongen Lenke til kommentar
U-05 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Det ventes nye opptøyer i kveld. U-05 kommer tilbake med mer. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Nå er kapasiteten på serverene oppgradert samt en ny har kommet opp Lenke til kommentar
U-05 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Nå er kapasiteten på serverene oppgradert samt en ny har kommet opp Det er hørt:) Selv har jeg egen bb sett:) Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Noen som gidder å forklare hvordan jeg kan streame i iTunes? Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Noen som gidder å forklare hvordan jeg kan streame i iTunes? Jeg bare tok å trykka her sånn (live stream fra Oslo) og da popper det opp itunes som program med en gang. Hvis det var sånt du lurte på da. Lenke til kommentar
U-05 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Det har ikke blitt noen store opptøyer ennå, heldigvis!! Er lei at folk ødelager byen min!! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Det blir ikke noe demonstrasjoner i dag hørte jeg på nyhetene. Lenke til kommentar
U-05 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Det blir ikke noe demonstrasjoner i dag hørte jeg på nyhetene. Det er bra. kanskje dem har gått lei. Håper det. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 @Eivicious: What? Kanskje smart å ta med link ja http://www.kjeltring.com/content/view/40/68/ Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Sterinlys står og brenner i et hus i sentrum.... Skummelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå