Peppep Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Er enormt hektisk på samband fremdeles, gitt. Er det noen som har bergensradio tilgjengelig, er det helt rolig der? Er tom for strøm på mitt BB-sett for øyeblikket, og lurer på om jeg skal gidde å fikse batterier. Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 er ikkje Bergens politisambandet kryptert då? eller tar eg feil no? har ikkje fått testa ut radioen min i Bergen endå Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hmmm, jeg får bare Server Full på linken i førstepost. Noen som har en annen link? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Neida, fremdeles åpent. Scanner politi/AMK/brannvesen iblant. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hmmm, jeg får bare Server Full på linken i førstepost.Noen som har en annen link? Du må bare vente til det blir plass... Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Prøv denne i VLC: mp3.politiradio.net:8080 Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Neida, fremdeles åpent. Scanner politi/AMK/brannvesen iblant. okey,fint å høyre! er det mykje liv på politiradioen frå bergen om dagane? kor mange kanalar du har lagt inn? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Prøv denne i VLC: mp3.politiradio.net:8080 Ikke bruk den. Virker ikke. Alle serverne er fulle: http://www.kjeltring.com/content/view/40/68/ Endret 8. januar 2009 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
U-05 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Fy nå må dem komme seg hjem for nå er det legge tid for dritt unger!!!!!!! Jeg synes politiet har jobbet utrolig bra, vi bør være stolt av norsk politi!!!! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ikke bruk den. Virker ikke.Alle serverne er fulle: Hvorfor er jeg inne på den nå da? De andre var fulle, mp3-serveren kom jeg inn på med en gang, så det er tull. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Your input can't be opened: VLC is unable to open the MRL 'http://mp3.politiradio.net:8080'. Check the log for details. Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 nokon som bruker maycom ar 108 her? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Your input can't be opened:VLC is unable to open the MRL 'http://mp3.politiradio.net:8080'. Check the log for details. Kjører du med HTML? Det fungerer for meg. Endret 8. januar 2009 av Peppep Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Fy nå må dem komme seg hjem for nå er det legge tid for dritt unger!!!!!!!Jeg synes politiet har jobbet utrolig bra, vi bør være stolt av norsk politi!!!! Skjønner igrunn ikke, for Norsk Politi er jo amatørmessing deluxe. Dette at på med at de ikke opplever denne slag opptøyer eller liknende her, som det er i andre merkelige land. Men skal jo ikke føye det under teppet, at de har gjort en god innsats idag. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Bare et lite spørsmål ang. politiradio, benyttes dette kun i byer? Da mener jeg feks, om man kan få inn signaler feks, i mindre områder? Bruker de mer Mobil på landet? Da tenker jeg på sånn man kan kjøpe. Lenke til kommentar
U-05 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hvorfor er det bare skuring når dem snakker? Lenke til kommentar
U-05 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Nye opptøyer i Oslo sentrum. Det kastes stein og fyrverkeri. Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 herregud, detta kjem ikkje til å enda bra! Lenke til kommentar
U-05 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 herregud, detta kjem ikkje til å enda bra! Nei som jeg skriv sist når det var demo så håper jeg ingen tjenstemenn/kvinner blir skadet!! Eller ingen sivile folk. Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 kva "våpen" politiet har for å hjelpa seg med? -Tåregass -Batonger?? eller har dei ikkje lov å bruke lang batong mot demonstranter her i norge? -pepperspray på store flasker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå