Perrern Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ja det gjør det. mye "chat" ganske hissig også. Lenke til kommentar
U-05 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Fy flate dem jobber som noen guder nå!! Lenke til kommentar
U-05 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Og alle dem som hater snuten og sier at dem ikke gjør enn god jobb dem kan gå og legge seg!! Slutt fra U-05:) Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Må være ganske stor demo. det har jo blitt meldt at folk henter fyrverkeri, steiner, egg o.l Politiet bruker jo også tåregass nå, må være litt scary å være politi der. Lenke til kommentar
U-05 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Må være ganske stor demo. det har jo blitt meldt at folk henter fyrverkeri, steiner, egg o.l Politiet bruker jo også tåregass nå, må være litt scary å være politi der. Ja det trur jeg på, bare ingen tjenstemenn/kvinner blir skadet!! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ja, det virker som om edn israel demonstrasjonen ikke var så smart. HAr også hørt(ikke på radioen her) at Folk i pro-israel demonstrasjonen har dratt opp fingeren til palestina demonstrantene. kanskje ikke det lureste å gjøre? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Trokke det var noe lurt å kjøre noe fakkeltog for å støtte noen i det heletatt i denne situasjonen jeg..ber jo om bråk. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Spesielt lite smart at en statsminister kanditat går ut sånn å støtter krig:S det må bli bråk uansett. Synes kanskje at Siv skulle holdt seg hjemme, fordi det måtte jo nesten gå sånn. Ikke at hun ikke kan si sin mening, men kanskje ikke i en apell sånn som dette. All ros til polititet, de står virkelig på altså! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Omg, begge kanalene er fulle : / Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg skal snart av. Da blir det hvertfall 1 plass Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Lest noe om brannbomber også. Fader..nå føler jeg meg som sånne fotball folk som man ser på tv. jeg sitter liksom å heier på politiet! Driv dem tilbake nå! De bruker en del tåregass også tydeligvis ganske harde kamper. Endret 8. januar 2009 av Perrern Lenke til kommentar
U-05 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Lest noe om brannbomber også. Fader..nå føler jeg meg som sånne fotball folk som man ser på tv. jeg sitter liksom å heier på politiet! Driv dem tilbake nå! Hehe det samme føler jeg også:-) Heia politiet!!:-) Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Aftenposten sier at politiet ikke har kontroll, jeg synes det høres litt sånn ut. men jeg vet ikke, er jo ikke så god på sånt. Demonstrantene blir jo flyttet med bruk av rå makt som gass og gitter biler. Endret 8. januar 2009 av Perrern Lenke til kommentar
U-05 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 En tjensestemann er skadet har blitt kjørt til OKL. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Da kaster jeg meg ut for å trene. gjerne skriv om det skjedde noe viktig i løp av demonstrasjonen dette interesserte meg Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Aftenposten sier at politiet ikke har kontroll, jeg synes det høres litt sånn ut. men jeg vet ikke, er jo ikke så god på sånt. Demonstrantene blir jo flyttet med bruk av rå makt som gass og gitter biler. Selvfølgelig har ikke Politiet noe kontroll over en demonstrasjon, hvis det er snakk om store opptøyer. Var nå et land her for ikke så lenge siden, der hvor Politiet ikke kunne gjøre annet å se på. Det som gjør at alt går så "bra" i.f. Politiet er jo det med at det heldigvis ikke er så mange skrulle folk her som nede i de landene som de kriger. Lenke til kommentar
emva Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Ein skokk på Youngstorget: (Oppdatert HER hver 30 min) Noen molotov flasker har blitt funnet. Endret 8. januar 2009 av emva Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Spesielt lite smart at en statsminister kanditat går ut sånn å støtter krig:S det må bli bråk uansett. Synes kanskje at Siv skulle holdt seg hjemme, fordi det måtte jo nesten gå sånn. Ikke at hun ikke kan si sin mening, men kanskje ikke i en apell sånn som dette. All ros til polititet, de står virkelig på altså! Hun støtter ikke krigen, men at Israel skal fortsette å være et selvstendig land. Uansett tåpelig å arrangere noe sånt i en slik situasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå