Perrern Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 2 invandrere uten papirer som skal til arresten. hmm. Lenke til kommentar
U-05 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 2 invandrere uten papirer som skal til arresten. hmm. Dem skal nok bare inn for ID sjekk, vanelig sak det der. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Nå ble det stille ang demoen ? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 ja har ikke hørt noe fra den. Lenke til kommentar
U-05 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Demon er slutt. Og da takker jeg alle som har vært her. Slutt fra U-05:) Endret 4. januar 2009 av U-05 Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Disse polti folka må virkelig kjede seg.. siden dem driver å skrur av og på radioen hele tiden xD.. Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 nokon som høyrer på radioen no? er faktisk aktivitet innpå der no:) Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Nesten litt spennende nå da. Venter på t-banen og greier. Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 ja,høyrer på det no! korleis gjekk da me mannen som holdt på å dø?:S Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Stakkars var en som ble tatt med falsk legg Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 haha,den svei! har såtte og høyrt på radioen sio kl 5 *fritids* men skjedd so mykje at eg ikje har klart å lausriva meg frå radioen haha Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Umulig å høre hva de sier jo Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hørte i går at 4 somalere hadde holdt fast en norsk man og tatt lommeboken hans og da stukket av.. Politiet fikk ikke gjort noe med det.. De hadde ikke noen beskrivelse.. på personene. ikke engang hvordan Jakke dem hadde... Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hmmm. høres ut som en ulykke. Skader på en tunnel. Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Narkis som har krasja eller noe? Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) oi oi.. Trafikk ulykke ved ekeberg tunnelen.. Mistenkte føres ned på sykehus mens viking tauer vekk Bilen.. Mistenkte påstår å komme fra et psykiatrisk hjem eller noe lignende, mistenkte er også havnet ned på et sykehus og har fått et sovemiddel EDIT: Mistenkte blir ført ned på polti stasjonen for arrest og blir skrevet en annmeldelse på.. Endret 5. januar 2009 av TehJøran Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 De to linkene som trådstarter viste til funkerer ikke for meg, kunne noen hjelpe meg litt? Er så nysgjerrig vetu:p Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 De to linkene som trådstarter viste til funkerer ikke for meg, kunne noen hjelpe meg litt? Er så nysgjerrig vetu:p Gjør som det står her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå