Gå til innhold

Politiradioen i Oslo. Snakk om det her.

Skogli

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En som hadde ringt AMK og Politiet og klaget at han hadde fått en tung mann over seg. Las seg til slutt ved SIDEN av en politibil for å sove. He he he

Edit: Litt sent ute..

Endret av KVTL
Lenke til kommentar
Til orientering, så er det lov å kjøpe, selge, eie, og bruke politiradio (bare ikke i motorvogn). Men IKKE lov å gjengi hva man hører....

6067267[/snapback]

...Og da ble det stilt i denne tråden...

Det er vel egentlig mest snakk om at man ikke skal nevne navn, adresser, personnummer etc. og hvilken "politiunit" (f.eks fox03) som sier noe. Jeg tror ikke at det er ulovlig å snakke generelt om ting som skjer på radioen eller sitere enkelte utsagn, kan jo selvfølgelig ikke føle meg så sikker på det dog.

Nå har det visst vært et par branner i Oslo, hørte at de snakket om det i stad. De hadde en minstenkt i saken og mente det var han som hadde tent på alle brannene, så konkluderte de med at det skulle skrives en brannrapport dagen etter. Også fant de visst en i grøftekanten, han levde heldigvis da, men var tydelig forvirret sa de.

Nå var det to personer som syklet rundt og så inn i bilvinduet på en mengde biler.

Og politimann kjenner brent lukt som han ikke klarer å lokalisere.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Måtte du gi ut link her!? Var aldri fullt før  :(

6066819[/snapback]

:D Som tidligere sagt så er det forhåpentligvis bare midlertidig interresse.

Til orientering, så er det lov å kjøpe, selge, eie, og bruke politiradio (bare ikke i motorvogn). Men IKKE lov å gjengi hva man hører....

6067267[/snapback]

Og hvor står denne regelen da?

Finner ikke noe ulovlig om å snakke om hva som foregår i Oslo bare vi ikke oppgir personalia og annen data.

Lenke til kommentar
Hva gjør jeg for å få til radioen? Jeg går inn på linken som er gitt, og trykker på "livestream oslo", så kommer dette opp:

[playlist]

File1= http://scorpion.servebeer.com:5200

Title1=Radio Illegal!

Length1=-1

NumberOfEntries=1

Version=2

Hva gjør jeg?

6068632[/snapback]

Du må kopiere det her inn i networkstream i VLC

http://scorpion.servebeer.com:5200

EDIT: 3 år gammel gutt savnet i Romerike.

Montro hva som hadde skjedd hvis f.eks redaksjonen i VG hadde funnet ut om dette :hmm: .

Endret av quakie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...