Republic3D Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Mange som griller i skogen ja... personen er *kjent for skadeverk og en rekke tyverier* Endret 8. mai 2006 av Wildbill Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg sier bare en ting, gi plass til meg Politiradio er konge, masse dritt som skjer 24/7 Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Har aldri prøvd det før jeg.. var jo veldig artig. Får egentlig litt mer lyst til å bli politimann. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Hmm. ble stille her.. ser ut som jeg fortsatt har kontakt med servern da.. edit: fiksa problemet... Endret 8. mai 2006 av Wildbill Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) "En mann har fått en annen mann på over 100 kg over seg... Han har gått og lagt seg ved patruljebilen. Mannen skal vistnok ha sterke smerter og det tviler jeg ikke på." Endret 8. mai 2006 av The_Fire Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) En som hadde ringt AMK og Politiet og klaget at han hadde fått en tung mann over seg. Las seg til slutt ved SIDEN av en politibil for å sove. He he he Edit: Litt sent ute.. Endret 8. mai 2006 av KVTL Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) "Sitter en blåruss ved siden av bilen våres. Han virker ikke særlig full. Han sier at han har fått en person over seg. Muligens brekt ett ribbein." ELNS... Endret 8. mai 2006 av The_Fire Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Russ forsøkte å velte bil... Avslutter for nå jeg... Endret 9. mai 2006 av The_Fire Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) to personer har stjålet en gjendstand fra en bil, muligens et bilskilt....ene er stor og tykk med trådsykkel..haha :!: Endret 9. mai 2006 av webby1 Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Artig.. Tror de har fakka han ene nå... Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Til orientering, så er det lov å kjøpe, selge, eie, og bruke politiradio (bare ikke i motorvogn). Men IKKE lov å gjengi hva man hører.... Endret 9. mai 2006 av Autofil Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Til orientering, så er det lov å kjøpe, selge, eie, og bruke politiradio (bare ikke i motorvogn). Men IKKE lov å gjengi hva man hører.... 6067267[/snapback] ...Og da ble det stilt i denne tråden... Det er vel egentlig mest snakk om at man ikke skal nevne navn, adresser, personnummer etc. og hvilken "politiunit" (f.eks fox03) som sier noe. Jeg tror ikke at det er ulovlig å snakke generelt om ting som skjer på radioen eller sitere enkelte utsagn, kan jo selvfølgelig ikke føle meg så sikker på det dog. Nå har det visst vært et par branner i Oslo, hørte at de snakket om det i stad. De hadde en minstenkt i saken og mente det var han som hadde tent på alle brannene, så konkluderte de med at det skulle skrives en brannrapport dagen etter. Også fant de visst en i grøftekanten, han levde heldigvis da, men var tydelig forvirret sa de. Nå var det to personer som syklet rundt og så inn i bilvinduet på en mengde biler. Og politimann kjenner brent lukt som han ikke klarer å lokalisere. Endret 9. mai 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Mez Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Er endel styr med vannlekkasjer, biler/campingvogner som ikke har vært på EU-kontroll og annet smårusk nå på morran... ikke no spennende Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Måtte du gi ut link her!? Var aldri fullt før 6066819[/snapback] Som tidligere sagt så er det forhåpentligvis bare midlertidig interresse. Til orientering, så er det lov å kjøpe, selge, eie, og bruke politiradio (bare ikke i motorvogn). Men IKKE lov å gjengi hva man hører.... 6067267[/snapback] Og hvor står denne regelen da? Finner ikke noe ulovlig om å snakke om hva som foregår i Oslo bare vi ikke oppgir personalia og annen data. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Ingenting som skjer i dag? Edit: Oi oi! Mann medbrannsslknignapparat utenfor pleiehjem Endret 9. mai 2006 av Øssa Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Tror denne siden har andre streams: politi.oslocity.org Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Tror denne siden har andre streams: politi.oslocity.org 6068569[/snapback] Skal se på det når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Hva gjør jeg for å få til radioen? Jeg går inn på linken som er gitt, og trykker på "livestream oslo", så kommer dette opp: [playlist] File1= http://scorpion.servebeer.com:5200 Title1=Radio Illegal! Length1=-1 NumberOfEntries=1 Version=2 Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
quakie Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Hva gjør jeg for å få til radioen? Jeg går inn på linken som er gitt, og trykker på "livestream oslo", så kommer dette opp: [playlist] File1= http://scorpion.servebeer.com:5200 Title1=Radio Illegal! Length1=-1 NumberOfEntries=1 Version=2 Hva gjør jeg? 6068632[/snapback] Du må kopiere det her inn i networkstream i VLC http://scorpion.servebeer.com:5200 EDIT: 3 år gammel gutt savnet i Romerike. Montro hva som hadde skjedd hvis f.eks redaksjonen i VG hadde funnet ut om dette . Endret 9. mai 2006 av quakie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå