Kimelimm Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Ja, men er det lov til privat bruk liksom? HVIS jeg ville hørt dette etterpå, har jeg lov å ta det opp for så å høre det etterpå? Og slette det selvfølgelig... HAHA, "Borte ved den Jan Thomas butikken" xD Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Stakkars Jan Thomas-butikken .. Ser vi ham snart på God morgen Norge med palestinaskjerf? Endret 4. januar 2009 av Isbilen Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Skjer med at jeg ikke hører noen med oslodialekt? Bare masse nordlendinger! Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Shit, det høres ut som om de gjør skadeverk på butikken til Jan Thomas!:o Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 off, var jo nokon so gjorde skadeverk på butikken hans for litt siden.. kjipt gjort! Lenke til kommentar
U-05 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Trudde dem demostrete MOT kring jeg ikke for og lage kvalme jeg!! Mister respekten når folk gjør sånne ting!! Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 http://www.abcnyheter.no/node/80708 står litt om demonstrasjonen no! Høyrte på radioen istad,at dei fyrte av tåregass.. var vertfall eit smell Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Skjer med at de skal prøve å ta ut alle ungene i demonstrasjonen? Jeg er nok dum som ikke skjønner det. Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Kva var det om den Mercedesen igjenn?:S Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Håper politiet slår skikkelig ned på disse bråkmakerene....Sånne folk har man absolutt null respekt for.... Lenke til kommentar
U-05 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Dem jobber som noen guder der nå!! Slutt fra U-05:) Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hvilket program bruker dere for å høre på? Bruker Itunes jeg.. Men når jeg trykker play så kommer det opp "Åpner URL" også skjer det ikke noe mer :S Hjelp xD? Lenke til kommentar
U-05 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hvilket program bruker dere for å høre på? Bruker Itunes jeg.. Men når jeg trykker play så kommer det opp "Åpner URL" også skjer det ikke noe mer :SHjelp xD? Jeg bruker Windows media player jeg. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Glem det.. hadde bare feil URL Lenke til kommentar
U-05 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Glem det.. hadde bare feil URL Motatt slutt:) Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 ja,høyre veldig Kaotisk der nede!!:O Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Noen som vet om et webkamera i nærheten vi kan streame fra? Ville gjerne sett hvordan det så ut? BTW, en dame i 3 etasje skriker igjen. Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Sorry viss eg spammer no! Er berre veldig engasjert! - Ei kasse i brann - 3 kvinner som skriker Lenke til kommentar
Battone Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg skjønner godt at palestinere blir frustrert over Norge jeg.. Norge handler jo med Israel, dermed hjelper vi å holde krigsmaskineriet igang.. Boikott Israel, la USA og Israel stå alene.. Det er jo egentlig det dem vil. Håper Messias(Barack) ordner opp i dette. Israelerne har fått lov å gjøre hva dem vil for lenge.. Menmen, han er vel like feig som alle de andre presidentene før ham. Uansett er det litt synd på stakkars Jan Thomas da, kanskje ikke verdens beste lokasjon for en butikk.. Trur ikke jeg hadde plassert noe i nærheten av hverken Israels eller Usa sin ambassade.. Men er vel ingen som har påstått at Jan Thomas er den skarpeste kniven i skuffa heller da. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Da er du i feil kanal. nice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå