Kimelimm Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) ojojoj, der står det en taxi! Bwhahaha, en gjeng pakistanere stappa en dritings fyr oppi en grønn container, også låste de - og nå får de han ikke ut FYTTI JEG LER! HAHAHA! Det var en opel de ikke ville fjerne istad, men vet ikke noe mer. Dette var artig, dette må jeg begynne å høre på! EDIT: Oppdatering. Faren i et hus (sier ikke adresse) sier han har slått mora og han er beruset. EDIT2: er det lovlig å skrive dette egentlig ? Endret 4. januar 2009 av Kimelimm Lenke til kommentar
U-05 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg synes søndagene er "dødens" dag på radio men klart det er ett godt tegn at det ikke skjer noe da. Men alltid "morro" og høre litt dramatik da:-) Slutt fra U-05:) Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 OK, wtf, det er bare en som trykker for morro skyld så det kommer en slik skurrelyd jo :S Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) 5-6 gjerningsmenn løper ned (en gate jeg ikke husker) for å ha rana en på bussterminalen eller no Uten våpen Endret 4. januar 2009 av Kimelimm Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 no e da aktivitet på Oslo streamen!! demonstrasjon på gang! Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Vet det! 50-70 stykker! Noe gaza greier! EDIT:Noen maskerte EDIT2: Tror de tar det over telefon? Ble ganske stille. Endret 4. januar 2009 av Kimelimm Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Vet det! 50-70 stykker! Noe gaza greier! Noen maskerte ja,høyrte va nokon maskerte der:S trur eg ska fylla med på radioen framøve i kveld,er vell ikkje lenge til at demonstrasjonen kjem på Vg eller Dagbladet.. Lenke til kommentar
U-05 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Uff får håpe dem ikke kaster stein på politiet!! Demo da kommer gjærne Golf inn. Golf er folk fra forskjeldige starsjoner. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) De nekter og ta av maskeringen. EDIT: Hva er demo? Demonstrasjons patruljen? Endret 4. januar 2009 av Kimelimm Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Dei har har nevnt Golf\ nevner Golf no!! Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Er det lov å ta opp dette? Lenke til kommentar
U-05 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Er det lov å ta opp dette? nei det er ikke lov. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Er det kilder på at det ikke er lov? Lenke til kommentar
U-05 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Obs sterke bilder!! http://uk.youtube.com/watch?v=mPx7A-WDZzo&NR=1 Men kolegane i England har full kontroll etter vært, godt politiaarbeide!! Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) ta opp ?? som å snakka om det her? eller spille inn?? sett det klippet det! sjuke folk må eg sei!:O Endret 4. januar 2009 av vingebil Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Spille inn, liksom høre på det etterpå liksom Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg har gjort det før, ikke kommet noen på døra her enda Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Ja, men er det lov til privat bruk liksom? HVIS jeg ville hørt dette etterpå, har jeg lov å ta det opp for så å høre det etterpå? Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Okey skjønner! men helsikken, trur detta kjem til og utarta seg til ein svær demonstrasjon! høyrar sånn ut! fleire som skyter raketter på politiet, var ein istad som gjorde det!:S Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Morsomt å høre på Er sikkert ikke like spennende, men litt mer relevant for meg; har noen link til politiradio for Bergen? Kan godt sende på pm til meg, så det ikke blir helt OT her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå