Anders Moen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Ja, det er lovlig Nå står det nevnt mange mange ganger i denne tråden. Til og med på forrige side (ah, ble visst en ny side her, så da mente jeg forrige forrige side lol) Ikke for å være frekk,. men tror du tråden ville vært oppe om det ikke hadde vært lovlig? Endret 26. november 2007 av Anders Moen Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Tenker det samme. Men er litt utrolig at det faktisk er lov, for de gir ofte ut fullt navn på personer, gjør de ikke? Tenk om det skulle komme et væpnet ran og vi hadde sittet og hørt på skadede politimenn/kvinner. Kanskje ikke fullt så artig. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Ja, det er jeg helt enig i Lurvefranzen. Det syns jeg og er litt rart...men det står at vi som hører på ikke kan legge ut navn og sånn så, det er iallfall litt regler her Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Får ikke hørt jeg, hva gjør jeg galt? Bare trykker på den Url link saken :!: Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 På første siden er det en av de to linkene som gir deg mulighet å laste ned en fil. Last ned den og åpne den, enten i iTunes eller VLC media player. Da skal det funke. (Funket ikke i Windows Mediaplayer hos meg). Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg bruker RealPlayer og det funker Og så er det kommet en ny link på forrige side, som det er nesten ingen som er inne på Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 funker ikke, går på nr. url2 siden nr 1 er full men får bare at jeg ikke kan koble til.. Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) nå er det biltjuveri,dop,voldekt og tjuveri nå vart det stille. ohh bitchfight nå audi 80 ruler da var jakta slutt jaja, bile var stjøli og da måtte dom ha viking dit hehe ja haha hørte du det siste el? Endret 6. desember 2007 av froZZo Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) chick fight! EDIT: 2 jenter som slåss EDIT2: BILJAKT!!! EDIT3: Ja, der var det over... kjedelig biljakt egentlig.. EDIT4: what? det skjønte jeg ikke.. frozzo, fikk du med deg siste? EDIT5: Da vet vi hvem det var Endret 6. desember 2007 av Missy TommeN Lenke til kommentar
aGal Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Er det ikke dette ulovlig å "informere" videre den info som er å høre på politiradioen ? Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Er det ikke ulovelig å høre på politiradio i det hele tatt? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Nei, det er ikke ulovelig å høre på. Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Er det ikke dette ulovlig å "informere" videre den info som er å høre på politiradioen ? som navn telefon nr osv ja. Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hva kan jeg gjøre for å få bedre lyd? Jeg hører nesten ikke hva de sier. Jeg bruker nyeste Winamp. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hva kan jeg gjøre for å få bedre lyd? Jeg hører nesten ikke hva de sier. Jeg bruker nyeste Winamp. Ta deg en tur til han som har mottakeren, og skru på den for han Lenke til kommentar
aGal Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Er det ikke ulovelig å høre på politiradio i det hele tatt? Var ikke det jeg skrev/lurte på (les før du svarer) Vet det er lov å høre på. Nei, det er ikke ulovelig å høre på. Var ikke det jeg skrev/lurte på (les før du svarer) Vet det er lov å høre på. som navn telefon nr osv ja. Ok Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Røykutvikling fra buss! Spennede. Så var det noen som stjal julepresanger fra et tre XD Lenke til kommentar
jahas Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 siterer fra en artikkel i vg: "fra og med idag, 6 desember 2007, er politiradio ulovlig å høre på, eie og selge" Trist Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 kilde ?? Hiver meg på denne. Finner ikke noen artikkel som omtaler dette på førstesiden, ei heller ved søk på "politiradio" begrenset til VGs nettsider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå