Anonym234 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 I stad var det en naken mann som løp rundt med en kniv. Oslo er farligt! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Orker ikke å høre på nå, en aller annen radio som er ødelagt - spraker som f... Endret 8. november 2007 av Stikko Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hører det. Kanskje vi skal ringe de og be de fikse det så vi får hørt på. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 sitter å hører på for første gang nå. Er det alltid like utydelig hva dem sier? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Nei, som regel er det overraskende god kvalitet. Men som sagt, akkurat nå var det særdeles dårlig. Noen som ringer inn å sier i fra? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 det er jo bare knitring. Var litt bra dei som hylte til kvar andre etter dei hadde kolidert Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Knitring her også, BigJaffa Endret 8. november 2007 av Anders Moen Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 det var lite, får heller gå og legge meg Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 nå funker ingen for meg, får bare time-out.. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Kjeltring.com funker fint her. Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Ja, det funker her hjemme nå. Kan hende det er sperra på skole nettet. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Snakkes det hele tiden på den radioen eller? Har hatt den oppe noen minutter nå, men bare stillhet (og ja, høytalerne mine står på...) EDIT: Hoho, den virker. Nå er det noen som nesten ble påkjørt.... Er dette lov forresten (*skjelve, skjelve)? Endret 23. november 2007 av tendilenz Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Har den oppe nå, kommer litt sånn innimellom egentlig. Blir vel mere uttover kvelden tenker jeg. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Snakker mye nå, ja. Noen som fikk med seg kranglingen om lageret i Ole Deviks-vei, og hva som ble utfallet? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 EDIT: Hoho, den virker. Nå er det noen som nesten ble påkjørt.... Er dette lov forresten (*skjelve, skjelve)? Ja. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Høhø, dette var litt artig Men er det noen som veit om, og i tilfelle hvor, man kan finne lignende fra andre politidistrikter? Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Kjeltring Under politiradio Lenke til kommentar
parleur Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Å? Dette må jeg få med meg! kan velge flere politidistrikt til og med! Går det ikke an ATC fly-radio?? Lenke til kommentar
jahas Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 rått. er detta lovlig eller? Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 EDIT: Hoho, den virker. Nå er det noen som nesten ble påkjørt.... Er dette lov forresten (*skjelve, skjelve)? Ja. rått. er detta lovlig eller? Går ann å bla litt opp på sida (og hvis det ikke hadde vært lovlig, så ville tråden mest sannsynligvis vært stengt for lenge lenge sida) Ahh, en stund siden jeg hørte på nå. Sist jeg hørte, så var det bare sånn knitring og nå har jeg musikk på og da vil jeg ikke at noen politifolk skal ødelegge den fine musikken jeg har på hehe Noe spennende som foregår akkurat nå, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå