Frysning Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Har lyst til å kjøpe meg en scanner, noen butikker i Bergen som selger det over disk? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Frysning: Vær klar over at i løpet av neste år begynner de i innføre TETRA, og da blir skanneren verdiløs, med mindre du har lyst å lytte på den lokale flykontrollen e.l. Det er forresten helt utrolig at de fortsatt oppgir 6 og 11 over åpent samband. Endret 8. november 2007 av cyclo Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) faen skjedde med han ene purken som trykka inn og ut knappen? Eller var det bare hos meg? Endret 8. november 2007 av k1mzor Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Bummer å tusle rundt med åpen smekk Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Hørtes ut som om han hadde problemer med radioen sin. Er det bare meg eller virker det som om vi kunne fjernet hele politistyrken hvis vi fjernet rusmidler fra samfunnet? De gjør jo ikke annet enn å kjøre rusa 50-åringer hjem (No, I am not being serious.) Edit: cyclo: DET er situasjonsavhengig ;p Endret 8. november 2007 av tofagerl Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) cyclo: DET er situasjonsavhengig ;p La meg omformulere. Bummer å tusle rundt med åpen smekk, og ha politiet etter seg Hørtes egentlig ut som om han kom borti knappen ved uhell. Pratet jo svada. Haha. 256 føring... Kan man kalle det _litt_ på skråplanet? Endret 8. november 2007 av cyclo Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Nå var det dau stilt, lenge siden det har skjedd noe. Var litt moro tidligere, drosje som hadde kjørt uten gyldig lapp i 7år, mista både lappen og løyvet Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Oi. RAN på gang. Edit: Hva betyr nivå 2? Endret 8. november 2007 av cyclo Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hoho - action action, melding om ran. Venter spent Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Bevæpning vurderes... Nivå to? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Yupp - gjerningsmannen av mulig arabisk opprinelse, 170 høy. Væpnet ran. Hihi, vanskelig å legge seg nå. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jau. Er redd det blir en natt uten søvn dette her Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Søren så trege de er, først nå ankom første bilen åstedet. Nesten så jeg vurderer den lokale bensinstasjonen, er vist lett å komme seg unna med ran her til lands Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Var visst ikke så spennende likevel Nok et uløst ran på statistikken for Oslo. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hørte på endel før for noen år siden. Men kommer jo ikke inn, hva er dette tullet at det max er plass til 40 stk? Dvs den er full hele døgnet. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 jeg kommer inn på første forsøk uansett når jeg prøver.. merkelish Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Jeg har prøvd siden jeg skrev her, og har fremdeles ikke kommet inn. Hvilken url bruker du/dere? Edit: nå kom jeg jammen meg inn. Lønner seg å klage, altså. Endret 8. november 2007 av Stine Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Var visst ikke så spennende likevel Nok et uløst ran på statistikken for Oslo. Det var et ran på Narvesen her på Manglerud for noen uker siden. Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 ojoj, nå er det noe mistenkelig på munch museet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå