Fisk1 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Det her kunne vært moro å satt seg i bilen en kveld og, kjørt rundt med laptop og sett en del action Kjøp deg heller en scanner. Dessuten er det ulovlig å benytte seg av noe du hører på radioen, så å kjøre rundt og jakte på "action" blandt politiet kan straffes med bøter / bortvisning. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Det her kunne vært moro å satt seg i bilen en kveld og, kjørt rundt med laptop og sett en del action Kjøp deg heller en scanner. Dessuten er det ulovlig å benytte seg av noe du hører på radioen, så å kjøre rundt og jakte på "action" blandt politiet kan straffes med bøter / bortvisning. Late som ingenting og skifte bil av og til under kveldsjakten så går det bra! Hohoh! Jeg Quoter meg selv: Ooh. 3 skudd har falt på *****verners plass. (close til en Ki** butikk). Skal visstnokk være en tamil...1 bil skrenset avgårde fra plassen. En purkbil skal bevæpne seg og skal bevege seg taktisk mot plassen. Hoho! ACTION! Hmm. Mye sykler strød en eller annen plass, høres ut som en blackdude som har mista fangsten. Skjøt mot soverommet til kvinne (21) Politiet stormet leilighet etter skyting Endret 6. november 2007 av Deimos87 Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) EDIT: NEI! Det var akkurat dette jeg skulle unngå Dobbelposting. Endret 6. november 2007 av Deimos87 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Eh? Dette virker ikke. Hvordan får dere det til å virke? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hvilket program bruker dere for å høre på? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Anything works. Bare at det er maks 40 stykker som kan lytte. Jeg var så heldig og kunne lytte i gård kveld... Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Får bare opp at serveren er full i Winamp. Gjør jeg noe galt? Edit: No var det action, så glem det Endret 6. november 2007 av kmfdm Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Nei, serveren er full Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 nei, det er serveren som er full... Lenke til kommentar
duligot Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hvis du skal høre på om kvelden bør du starte den litt før så du får plass. Er nesten umulig å få plass om kvelden . Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) personlig fikk jeg plass på første forsøk for 15 minutter siden.. edit: forresten litt arti han ene operatøren på 01 sier "over" på.. tonfallet:) Endret 6. november 2007 av cozmos Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Emotrønder har nettopp kuttet seg i håndleddet Edit: Nå sier han at han har kuttet seg i strupen Endret 6. november 2007 av alec1 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Nå kom jeg inn etter 10 min med venting Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 noen som fikk med seg hva all den skrikinga var for? satt og leste nyheter holdt jo på å hoppe i taket Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Haha, tror det var en randon person i bakgrunnen som hadde det litt artig... Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Noen som hørte hu dama som hadde tissa på seg i går? Hørte henne i bakgrunnen og hu sa : "jeg har tissa på meg" eller no.. Haha, holdt på å dø av latter! Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Endelig kom jeg meg inn Men jeg får bare det samme opp igjen og opp igjen :S Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 haha, etter 10 min har jeg allerede hørt fullt personnummer, navn og registreringsnr på bil med den fulle kriminelle historien til vedkommende.. utrolig at dette ligger ute Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå