Gå til innhold

Politiradioen i Oslo. Snakk om det her.


Skogli

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ooh. 3 skudd har falt på *****verners plass. (close til en Ki** butikk). Skal visstnokk være en tamil...

1 bil skrenset avgårde fra plassen.

En purkbil skal bevæpne seg og skal bevege seg taktisk mot plassen. Hoho! ACTION!

 

Hmm. Mye sykler strød en eller annen plass, høres ut som en blackdude som har mista fangsten.

Endret av Deimos87
Lenke til kommentar
Fullt lovlig å høre på radioen, det er ikke lovlig å bruke informasjonen du får, men om dette er det samme om å skrive at "En mann springer rundt og urinerer i sentrum", det vet jeg ikke.

 

Jeg er veldig klar over hva som er lov og ikke lov. :)

Poenget er ikke hva som blir skrevet her og nå; det er en generell idé til fremtidig posting i denne tråden.

Om du ikke vil føye deg etter den tanken og gjøre som faen du vil får det blir din sak, det er ute av mine hender og interesse.

Lenke til kommentar

Eieren av scanneren som er opplinka til nettet burde justeres littegranne.

 

Det er jo selvsakt at det blir litt smådyrt og kjøpe den rette antennen for akkurat det frekvenspekteret politiet bruker. Det blir jo også litt vanskelig og plassere den på en plass med skikkelig god dekning så man får inn de bærbare radioene purken har på seg.

 

Squelshen skulle ha vorre skrudd litt ned også, tror kanskje han kan skur den litt ned uten og få inn bakgrunnstøy.

 

Men steike morro og høre hva som skjer.!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...