dymoletratag Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Eh, skjønner ikke hvordan det funker? Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 fult Noen som har kr.sand? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hvorfor er det fullt hele tida? Hvor mange tjenere kan den ta? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Gief moar bandwith Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor I will work for bandwith! EDIT: Nevermind, fiksa det Endret 5. november 2007 av WheelMan Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Kom meg inn på Oslo nå Fint fritidssyssel egentlig "Kunne du komme å åpne bommen for oss?" Endret 5. november 2007 av Sommernatt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-q5ES5fDk Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 en dame som gjorde på seg i buksa... kjedelig... Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Max 40 på frekvensen.. Det er dårlig! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Ooh. 3 skudd har falt på *****verners plass. (close til en Ki** butikk). Skal visstnokk være en tamil... 1 bil skrenset avgårde fra plassen. En purkbil skal bevæpne seg og skal bevege seg taktisk mot plassen. Hoho! ACTION! Hmm. Mye sykler strød en eller annen plass, høres ut som en blackdude som har mista fangsten. Endret 6. november 2007 av Deimos87 Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 En ting; det er ikke helt lovlig å sitere ting som blir sagt på radioen her. Det er i alle fall policien hos scannernytt-forumet. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 En ting; det er ikke helt lovlig å sitere ting som blir sagt på radioen her.Det er i alle fall policien hos scannernytt-forumet. Da får de komme hit og si det da også... Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 En som kjørte fram til "aktuell bil" nå Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Da får de komme hit og si det da også... Var ikke det som var poenget. Here's the catch: folk kan være litt forsiktige med hva de poster her inne av ting de hører på radioen. Er ikke sikkert alle parter er så fornøyd med hva som blir fortalt rundt omkring... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Fullt lovlig å høre på radioen, det er ikke lovlig å bruke informasjonen du får, men om dette er det samme om å skrive at "En mann springer rundt og urinerer i sentrum", det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Fullt lovlig å høre på radioen, det er ikke lovlig å bruke informasjonen du får, men om dette er det samme om å skrive at "En mann springer rundt og urinerer i sentrum", det vet jeg ikke. Jeg er veldig klar over hva som er lov og ikke lov. Poenget er ikke hva som blir skrevet her og nå; det er en generell idé til fremtidig posting i denne tråden. Om du ikke vil føye deg etter den tanken og gjøre som faen du vil får det blir din sak, det er ute av mine hender og interesse. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg har da redigert bort hvor det var hen da. Kan jo også fjerne "beskrivelsen" av personen (men jeg synes det blir diskriminerende uansett faen man ser på det)... Men som du sa, ikke legg ut for beskrivende.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Lite som skjer på dagen i dag Eneste jeg har hørt er en dude med falske skilter :!:, og en som skulle blir kjørt hjem EDIT: Hva var det med den granadaen som var avregistrert i '94? :!: Endret 6. november 2007 av WheelMan Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Fint gjensyn med denne tråden. Så den sist i 2006 en gang. Ikke mye som skjer nå, nei. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Det her kunne vært moro å satt seg i bilen en kveld og, kjørt rundt med laptop og sett en del action Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Eieren av scanneren som er opplinka til nettet burde justeres littegranne. Det er jo selvsakt at det blir litt smådyrt og kjøpe den rette antennen for akkurat det frekvenspekteret politiet bruker. Det blir jo også litt vanskelig og plassere den på en plass med skikkelig god dekning så man får inn de bærbare radioene purken har på seg. Squelshen skulle ha vorre skrudd litt ned også, tror kanskje han kan skur den litt ned uten og få inn bakgrunnstøy. Men steike morro og høre hva som skjer.! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Overdose ved Dronningsgate, bikkje med munnkurv. Interessant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå