Gå til innhold

Politiradioen i Oslo. Snakk om det her.


Skogli

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har kommet meg inn på. Stille som graven. ;)

 

Vennligst si ifra hvis dere hører noe om en død kvinne i Oslo.

6064380[/snapback]

 

Tror jeg hørte noe om dette litt tidligere i dag, en politikvinne som kalte opp en betjent å var urolig for en kvinne som ikke hadde hentet metadonen sin. Hun hadde også han en krangel med sin x som bodde rett borti gata :D

6064863[/snapback]

 

Dama mi! Begynte å bli svært glad i henne. Var sammen med henne i hele vinter :love: . Han x-en banka henne mange ganger og truet med å drepe henne flere ganger. Hun søkte om voldsalarm, men fikk ikke! Politi sier at de skulle montere det samme dag hun ble funnet død!? :whistle:

Hadde det vært en vanlig ustraffet dame hadde hun fått politibeskyttelse! :hmm:

Han kom onsdag før skjærtorsdag og klappet til meg, da hadde han besøksforbud også. Hun ringte politi, men de ville ikke komme siden han da akkurat hadde gått ut døra. Fikk beskjed om å ringe igjen hvis han kom tilbake.

Han bodde i nabogården og dit burde politi reist og puttan i glattcelle, men de gjorde aldre noe med han. Ble ikke satt i glattcelle étt sekund, selv om hun havnet på legevakten og sykehus to ganger. Første gang med knekte ribben, andre gang med brudd på hodeskallen! Gigantiske blåveiser og hovent ansikt hver gang.

Han sitter i varetekt nå da. Politi tok han ihvertfall etter at han hadde drept henne. Politiet ventet vel bare på at det skulle skje. Han har 8-10 dommer for vold(sparking, slåing og til og med biting)mot BARE DAMER de siste 10 årene. :ohmy: Burde vært undersøkt og innelåst på psykiatrisk lenge før han fikk gjort dette. :(

Han er en stor og sterk 43-åring, men en feig liten dritt i hue som ikke tør banke annet enn damer og oppfører seg som en bola 19-åring. Ler av typen, han er helt idiot, men tror han er så jækla smart. Sitter fint der han er nå :tease: Håper han har mista såpa i dusjen :blush::D Hadde jeg visst, hadde jeg betalt en hitman for å ta ham av dage! Likte dårlig å se at det står om henne på nettet, men sånn er det når politi skal bruke veteran utstyr. De byttet vel til mobil først når de fant henne død. Krim har kryptert sambandsutstyr.

Endret av Norplay
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Det funker fint her.

 

"bravo01 (elno) her, jeg er sulten, tar meg no mat. ovet og ut".

 

"Vi har ikke sett no til den subaruen ennå, kan dreie seg om en narkosak her".

 

"01, DELTA. Trenger umiddelbar assistanse" " En mann har stukket fra åstedet".

 

antiterrorpolitiet er visst på plass ved et hus hvor de skal utføre en slags razzia eller operasjon. Må jo være seriøse greier det her..

Endret av empatiy
Lenke til kommentar
Er ikke dette svært ulovelig?

 

De lærde strides, men nei. Det er ikke forbudt å lytte til politiets samband.

 

Hvorfor er det ikke ulovlig? Burde vel være det :p

 

Lovlig å høre på, forbudt å bruke det til noe. Altså grei og gratis underholdning. Finner ut hva som skjer i byen uten at du legger merke til det også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...