lceman™ Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 ooooh, forsøk på innbrudd i Munkedalsveien eller noe. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Ikke mye som skjer noe nå, litt snakking om en hall, noen som har fått med seg noe viktig? Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 "Polsk nasker i Holmlia som skaper bråk og skriker". Visste ikke at man kunne høre på dette. Visste heller ikke at det var lov Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 En som stod i et skauholt bak et gjerde med en sekk over hodet, thats it og runka mot purken! LOL Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Mistenkelig mann som står og fotograferer alle biler som går inn og ut av politihuset. Lenke til kommentar
dask Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Oi sann.. garden mangler en sykkelist tydelivis.. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Heftig tråd Edit: Hvor lang tid tar det for at vi hører det etter de snakker inne i oslo? Endret 31. august 2006 av The O Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 to damer som har stjelt penger fra ei gammel dame. Lenke til kommentar
DoubleIce Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Edit: fant det ut. Endret 31. august 2006 av DoubleIce Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 haha sykt morsomt tråd, men hvordan klarer dere pg høre på politiradio? må dere ikke ha masse fænsy utstyr?Ja, men vi stjal en politibil og kobla den til internet. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 haha sykt morsomt tråd, men hvordan klarer dere pg høre på politiradio? må dere ikke ha masse fænsy utstyr?Ja, men vi stjal en politibil og kobla den til internet. 6776359[/snapback] Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 haha sykt morsomt tråd, men hvordan klarer dere pg høre på politiradio? må dere ikke ha masse fænsy utstyr?Ja, men vi stjal en politibil og kobla den til internet. 6776359[/snapback] Haha, knall bra! Men hos meg funker ingen av linkene som ligger på første side? *teste på windoze maskinen* Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Men hos meg funker ingen av linkene som ligger på første side?prøv denne: http://youmemp3.com/politiet.m3u Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 haha sykt morsomt tråd, men hvordan klarer dere pg høre på politiradio? må dere ikke ha masse fænsy utstyr?Ja, men vi stjal en politibil og kobla den til internet. 6776359[/snapback] Haha, knall bra! Men hos meg funker ingen av linkene som ligger på første side? *teste på windoze maskinen* 6782331[/snapback] Vet ikke hvordan det er hos deg men når jeg trykker på en av linkene så åpnes den i winamp (eller jeg kan velge det for å si det slik), kansje det hjelper? Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Det jeg nå skriver er ikke fra oslo! Men til saken: Han spurte først om hvem som eide bilen osv! Sentralen: Ja, det er en Rau ferrari det! Eier: bla bla Politiet: Okey, for han hadde 300 i mellom byen her skjønneru! Så vi kjørte fra ham likesågodt! Sentralen: Hørte jeg deg riktig nå, at du kjørte fra ferrarien, hehe? Politiet: Ja, vi kjørte ifra ham! Sentralen: Ja, du vet det er ordentlig motor i de volvoene våre vøttø! Slutt! Hehe, den syns jeg var litt morsom=) Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Det jeg nå skriver er ikke fra oslo! Men til saken: Han spurte først om hvem som eide bilen osv!Sentralen: Ja, det er en Rau ferrari det! Eier: bla bla Politiet: Okey, for han hadde 300 i mellom byen her skjønneru! Så vi kjørte fra ham likesågodt! Sentralen: Hørte jeg deg riktig nå, at du kjørte fra ferrarien, hehe? Politiet: Ja, vi kjørte ifra ham! Sentralen: Ja, du vet det er ordentlig motor i de volvoene våre vøttø! Slutt! Hehe, den syns jeg var litt morsom=) 6876638[/snapback] Hahaha politiet er misunnelige Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Ja,hehe! Hadde likt å sett politiet kjørt ifra ferrarien! Syns jeg ser det,hehe! Lenke til kommentar
klovnikamp Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Men hos meg funker ingen av linkene som ligger på første side?prøv denne: http://youmemp3.com/politiet.m3u 6782470[/snapback] Er det ifra oslo eller? Den funket i Itunes iallefall Endret 16. september 2006 av klovnikamp Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Nei, fra Fagernes. Lenke til kommentar
dask Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Det jeg nå skriver er ikke fra oslo! Men til saken: Han spurte først om hvem som eide bilen osv!Sentralen: Ja, det er en Rau ferrari det! Eier: bla bla Politiet: Okey, for han hadde 300 i mellom byen her skjønneru! Så vi kjørte fra ham likesågodt! Sentralen: Hørte jeg deg riktig nå, at du kjørte fra ferrarien, hehe? Politiet: Ja, vi kjørte ifra ham! Sentralen: Ja, du vet det er ordentlig motor i de volvoene våre vøttø! Slutt! Hehe, den syns jeg var litt morsom=) 6876638[/snapback] Der har man ett syn jeg skulle likt å se.. en fattig snut ruse fra en ferrari! hahahahhahahaahahahahahhahahahahahahaha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå