Gå til innhold

Politiradioen i Oslo. Snakk om det her.


Skogli

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skulle ønske vi kunne snakke litt med dem jeg.. bryte inn i samtalen på en måte (JADA! jeg vet det er umulig)

6371681[/snapback]

 

 

Det er ikkje umulig. Du trenger ein radio du kan sende med. Men du må vite frekvesen dei sender inn på.

 

Dog er dette VELDIG lite smart.

Plukker dei opp signalet ditt fra 3 mottakere som måler kor kraftig det er, så har dei deg!

 

Ikkje kødd med politiet.

 

Action:

 

Hele passaskjer side er borte, både framdøra og bakdøra...

 

Enda meir action: (trur dette er samme saken)

 

 

- Har du prøvd å la bikkja di gå på et strømgjerde?

- Nei

- Det har jeg, full effekt, vi måtte ha en timeout.

Endret av Cornel
Lenke til kommentar

Hvis man skulle ha sagt noe på radioen, så hadde det vel vært morsomt nok å si "01, dette er Bravo-30", for deretter å høre når sentralen prøvde å svare gjentatte ganger. Og så hadde de sikkert funnet ut at det ikke var en aktiv Bravo-30-enhet. ;p

 

(Men scanning er jo lovlig - å bryte inn på sambandet, eller å bruke det man hører til noe er ulovlig.)

Lenke til kommentar
Fy faen da, 50 bedragerisaker på seg. Det store spørsmålet er HVORDAN han klarer slikt..

6371821[/snapback]

 

jeg anmeldte en fyr for bedrageri (kjøpte en mobil av han) og han hadde rundt 40-50 saker på seg. blant annet skrive ut kredittkort på begge foreldrenes navn, bruke visa på danskebåten uten å ha penger og lure skandiabanken og slikt + 30 tilfeller av mobiler.

 

han ble dømt til å betale tilbake og satt 5mnd i fengsel. dette er vel 4-5 år siden, og har enda ikke sett noe til pengene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

- To personer skutt i Oslo

 

De to personene skal ha blitt skutt i en leilighet i første etasje i Østgaards gate, som ligger like ved Lilleborg skole.

 

Det er uvisst hvor hardt skadet ofrene er. Ambulanse er på vei.

 

En person skal blitt observert løpende vekk fra stedet.

 

Aftenposten.no kommer tilbake med mer.

Bah, for en gangs skyld litt action, også kommer jeg ikke inn på serveren.

Lenke til kommentar
"..nå har det gått en alarm..og den har gått i noen timer"

 

Politiet er raskt ute som vanlig ja :nei:

6371882[/snapback]

 

Nå har ikke politiet ansvar for alle alarmer i Norge. ;)

Ofte er alarmene koblet opp mot Securitas, Havslund o.l, og hvis ikke disse svarer på alarmene, blir heller ikke politiet koblet inn.

Dessuten er ikke alle alarmer koblet opp mot noe alarmnettverk, men er der kun for å bråke/blinke og skremme skurkemenn. :ermm:

Lenke til kommentar
Bah, for en gangs skyld litt action, også kommer jeg ikke inn på serveren.

6383012[/snapback]

Fikk med meg at de hadde en Heli i luften, men kom sent inn. Det var ellers ganske så rolig, så jeg tror at de må ha byttet til alternative arbeidskanaler eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...