Chalciporuspiperatus Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 hahahah var noe sånt som: "hellå 530?" "- je 530 åver" "koss telefon e d du får?" "- 1111(vet ikke hva han sa)" ...kan dem prate om sånt da? Lenke til kommentar
weliiiss3245 Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Det står en polsk semitrailer her og sperrer hele veien :!: Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 En bil er stjålet nuh.Ikke noe spess. Hadde vært fett å høre under NOKAS ranet 6080567[/snapback] "Officer down! Officer down!" 6080579[/snapback] Ligger på tv2.no sin nettavis, både nødanrop og politi sambandet. Deler av Klungeland er tatt vekk, forståelig nok Og synes det dårlig moralsk å mene at det ville vært "fett" å hært en politimann bli skutt og drept. Det kunne faktisk endt med en større katastrofe og mener da at du bør ha nok respekt og moden nok til å skjønne at det ikke var noen seanse som fant sted for at du skulle ha gøy. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Hei Autofil: Hele dokumentet? Er ikke så sikker på dette skjønner du. Blir litt rart når du bare poster deler av dokumentet... Ambasaden er stengt... Pga av noe helligdager eller noe sånt. En person som nekter å oppgi noen personalia. Gammel dame i rulator er nedkjørt. Hun blør litt, men er ikke alvorlig skadet. Bilene er fortsatt på stedet. Endret 11. mai 2006 av Skogli Lenke til kommentar
salah Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 En bil er stjålet nuh.Ikke noe spess. Hadde vært fett å høre under NOKAS ranet 6080567[/snapback] "Officer down! Officer down!" 6080579[/snapback] Ligger på tv2.no sin nettavis, både nødanrop og politi sambandet. Deler av Klungeland er tatt vekk, forståelig nok 6080886[/snapback] Link? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Kjempelastebil skal kjøre i Oslo, majorstuen. Politiet må sperre av mye av veien. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Er dette lov? Altså å lytte til politiradio? :/ Ikke at jeg har tenkt til å sladre elns, men jeg synes det er litt merkelig at man kan høre på politiradio på internett Vet ikke politiet om det? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Er dette lov? Altså å lytte til politiradio? :/Ikke at jeg har tenkt til å sladre elns, men jeg synes det er litt merkelig at man kan høre på politiradio på internett Vet ikke politiet om det? 6083062[/snapback] Ja, dette skal være lov. Ja, det er merkelig. Politiet vet nok sikkert om disse sidene som streamer. Faktisk så sleger Expert poilitscanner. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Er dette lov? Altså å lytte til politiradio? :/Ikke at jeg har tenkt til å sladre elns, men jeg synes det er litt merkelig at man kan høre på politiradio på internett Vet ikke politiet om det? 6083062[/snapback] Å herregud, les hele tråden før du sier sånt.. Da blir alt mye lettere.. LES OG LÆR: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=113177 (litt nede i artikkelen) Så klart politiet vet om det.. ALLE vet om det.. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Person knivstukket. Gjerningsmannen har forlatt stedet. Lille jjævel. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) En bil er stjålet nuh.Ikke noe spess. Hadde vært fett å høre under NOKAS ranet 6080567[/snapback] "Officer down! Officer down!" 6080579[/snapback] Ligger på tv2.no sin nettavis, både nødanrop og politi sambandet. Deler av Klungeland er tatt vekk, forståelig nok Og synes det dårlig moralsk å mene at det ville vært "fett" å hært en politimann bli skutt og drept. Det kunne faktisk endt med en større katastrofe og mener da at du bør ha nok respekt og moden nok til å skjønne at det ikke var noen seanse som fant sted for at du skulle ha gøy. 6080886[/snapback] Du snakka ikke til meg nå håper jeg.. EDIT: Faen det er jo skikkelig action i oslo nå da! Endret 11. mai 2006 av Acolyt3 Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 hørte veldig sent i går kveld at en beruset mann i rullestol kastet stein på vinduer og prøvde å rive ned gatebelysning... er dette normalt? startet nettopp å høre på dette Lenke til kommentar
LNaitsirhC Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Hva er det som har skjedd? Virker iallefall som om det er mye action inne i bildet.. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Jeg prøver å følge meg litt her, så langt så forstår jeg at en kvinne har blitt knicstukket. Mannen har løpt vekk. De har en mistenkt. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Fader, det knitrer litt når de snakker med hverandre. Jaja. Uansett, de leter etter en bil nå. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Jeg prøver å følge meg litt her, så langt så forstår jeg at en kvinne har blitt knicstukket. Mannen har løpt vekk. De har en mistenkt. 6083430[/snapback] Var det ikke en mann som ble knivstukket? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Fader, det knitrer litt når de snakker med hverandre.Jaja. Uansett, de leter etter en bil nå. 6083449[/snapback] Mhm, hører ikke en dritt. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Jeg prøver å følge meg litt her, så langt så forstår jeg at en kvinne har blitt knicstukket. Mannen har løpt vekk. De har en mistenkt. 6083430[/snapback] Var det ikke en mann som ble knivstukket? 6083459[/snapback] Jo, han har blitt kjørt til sykehuset nå. Skal ikke si hvor han er skadet. Endret 11. mai 2006 av onyX Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Noen som hørte om hun 4 år gamle jenta som forsvant tidligere i dag? Noe nytt om henne? De sendte 2-3 biler dit samt sykkelpatruljen. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Jeg prøver å følge meg litt her, så langt så forstår jeg at en kvinne har blitt knicstukket. Mannen har løpt vekk. De har en mistenkt. 6083430[/snapback] Var det ikke en mann som ble knivstukket? 6083459[/snapback] Jo tror det, han blir kjørt til sykehus nå. Han har visst store skader i buken eller noe, er det i magen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå