si_men Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Her kan man jo bare fore VG med tips.. Hei vg akkurat nå er det krig mellom en russegjeng på tryvan , hører på politi radion på nettet... 6072624[/snapback] HAHA! blir rik på VG tips Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Søren heller, skulle vært lengre våken for å høre på, men jeg må legge meg. Han er meget godt kjent, men ikke etterlyst for øyeblikket He he. :!: Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Her kan man jo bare fore VG med tips.. Hei vg akkurat nå er det krig mellom en russegjeng på tryvan , hører på politi radion på nettet... HAHA! blir rik på VG tips Alle aviser lytter på politiradio. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Haha! Så gøy! Dette må jeg høre på! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Søren heller, skulle vært lengre våken for å høre på, men jeg må legge meg. Han er meget godt kjent, men ikke etterlyst for øyeblikket He he. :!: 6072689[/snapback] Hørte nettopp det samme... Mann som har lagt seg i t-bane-skinnegangen og vil ikke flytte seg... Endret 9. mai 2006 av The_Fire Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Haha! En fyr sitter midt i t-bane skinnene nå! Lenke til kommentar
AskBurle Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Søren heller, skulle vært lengre våken for å høre på, men jeg må legge meg. Du behøvde jo ikke å legge deg i skinnegangen da ... Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Søren heller, skulle vært lengre våken for å høre på, men jeg må legge meg. Han er meget godt kjent, men ikke etterlyst for øyeblikket He he. :!: 6072689[/snapback] Hørte nettopp det samme... Mann s om har lagt seg i t-bane-skinnegangen og vil ikke flytte seg... 6072840[/snapback] outch ! Husker han gubben på nationalteateret som hoppa foran t-banen.. Ved tunnelen Jepp han daua han Endret 9. mai 2006 av Ibizaonice Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Fyren flyttet seg da onkel kom. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Her kan man jo bare fore VG med tips.. Hei vg akkurat nå er det krig mellom en russegjeng på tryvan , hører på politi radion på nettet... HAHA! blir rik på VG tips Alle aviser lytter på politiradio. 6072738[/snapback] jasså, det er jo ulovlig da.. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Fyren flyttet seg da onkel kom. 6072920[/snapback] veit det da. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Her kan man jo bare fore VG med tips.. Hei vg akkurat nå er det krig mellom en russegjeng på tryvan , hører på politi radion på nettet... HAHA! blir rik på VG tips Alle aviser lytter på politiradio. 6072738[/snapback] jasså, det er jo ulovlig da.. 6072924[/snapback] Nei, bare hvis de bruker informasjonen til noe. EDIT: tror du denne tråden hadde levd hvis det var ulovelig? Strengere forum finner du ikke Endret 9. mai 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Her kan man jo bare fore VG med tips.. Hei vg akkurat nå er det krig mellom en russegjeng på tryvan , hører på politi radion på nettet... HAHA! blir rik på VG tips Alle aviser lytter på politiradio. 6072738[/snapback] jasså, det er jo ulovlig da.. 6072924[/snapback] Nei, bare hvis de bruker informasjonen til noe. EDIT: tror du denne tråden hadde levd hvis det var ulovelig? Strengere forum finner du ikke 6072948[/snapback] jo takk, det har jeg opplevd ja.. Oppi 70%advarsel.. YO, jeg har gått på eletkro linja i 2 år før og lærern var amatør radiomontør på fritiden. DET ER ULOVLIG.. Det er ivhertfall ulovlig og stille inn frekvensen på amatør radio/hjemmelagd radio. men det burde ikke være noen unskylding for at det er lovlig og sitte på nettet og streame ?? Det hører jo helt absurd ut da, du har lov til å høre, men ikke viderføre informasjon til noen ? Endret 9. mai 2006 av Ibizaonice Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Og prate på sambandet? Da kan jeg anmelde noen her da, de driver og snakker mye her. Hvis de ikke har tillatelse. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Og prate på sambandet? Da kan jeg anmelde noen her da, de driver og snakker mye her. Hvis de ikke har tillatelse. 6073024[/snapback] prate på sambandet ? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Og prate på sambandet? Da kan jeg anmelde noen her da, de driver og snakker mye her. Hvis de ikke har tillatelse. 6073024[/snapback] prate på sambandet ? 6073043[/snapback] Snakke tilbake til politiet. Er ferdig for i dag... Lenke til kommentar
haakie Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Hus bråk, over 100 desible, any1? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jaja, men de radio-scannerne du får kjøpt kan du ikke prate tilbake med. Hvis de ikke har sånn radio fra 1940 og prater og forstyrrer frekvensen, men da peiler politiet deg inn og da får du bot/tilsnakk. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Og prate på sambandet? Da kan jeg anmelde noen her da, de driver og snakker mye her. Hvis de ikke har tillatelse. 6073024[/snapback] prate på sambandet ? 6073043[/snapback] Snakke tilbake til politiet. Er ferdig for i dag... 6073070[/snapback] Nei nei,, Han sier at det er lovlig å høre på, men ikke lovlig og videreføre informasjon (navn, adresse sted osv ) altså om det offentlig til folk. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Mange som driver med amatør-radio og prater, også får jeg det inn. Men har bare hørt noen gubber som har prata en del ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå