Wubbable Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Nå spør jeg ikke OM det finnes en dør med vindu, fordi det vet jeg finnes Men jeg lurer på hvor den selges. Vil ha en dør til Dette kabinettet. Silverstonetek.com er visst nede (får opp en eller annen reklameside). Med døren på antar jeg at det ligner noe slikt: Har søkt kelkoo, og prisguiden her, men har ikke funnet noe... Endret 8. mai 2006 av Vigilant Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 Er det ingen som vet? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Nei, jeg ville satset på å laget en dør da Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Hehe, nå er ikke akkurat jeg den som kan sp mye om slikt, og jeg vil liksom ha en "proff" dør Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Få det kuttet ut av fagfolk da Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Få det kuttet ut av fagfolk da 6069212[/snapback] Vil ha den originale døren fra silverstone (rastløs) Forresten, silverstone sin nettside virker igjen. Dette er døren jeg mener: Silverstone SP06 Endret 19. september 2006 av Vigilant Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Vet denne tråden er litt (veldig) gammel... Men har noen butikker i norge bestemt seg for å ta den inn? Hadde blitt happy da Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Søk i prisguden så finner du fort ut om noen har det i sortimentet sitt Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Søk i prisguden så finner du fort ut om noen har det i sortimentet sitt 6898177[/snapback] Ingenting i prisguiden... Men vet dere om noen butikker i europa (helst UK, danmark, sverige, eventuelt finland) som også frakter produkter til norge? Fant en butikk, i USA, men det ble himla dyrt med den frakten Produktet var også dobbelt så dyrt som andre plasser.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå