Joachim_F Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Vivendi har kunngjort at det skumle skytespillet F.E.A.R. får en ekspansjonspakke, samtidig som de har sikret seg utgivelsesrettighetene til Timeshift. Les mer Lenke til kommentar
ttt Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Det var bare eit spørsmål om tid før Fear fekk ein utvidingspakke. Sikkert lurt å annonsere denne før alle dei store annonseringane kjem for fullt. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Digg Dette var gode nyheter! F.E.A.R. er et av di beste FPS spilla til Pc syns nå eg Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg visste at det skulle komme expansion. Slutten på F.E.A.R gav jo ingen mening. Dette blir spennende, og jeg må nok runde F.E.A.R en gang til, før jeg spiller expansion-pakken. Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Hihi, gleder meg til å bli skremt på ny! Bare det ikke blir en flopp som er over på 5 timer... Lenke til kommentar
O.J Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Blir tøft med en utvidelse for FEAR på pc, syns det første spillet var fett. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Elsker FEAR... Runda det dagen etter det kom ut ^^ Og ser virkelig fram til exp pakka Håper de får til den samme stemninga Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 dette er gode nyheter, gleder meg allerede, og har venta på dette helt siden jeg starta fear i høst. Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg og synes slutten på FEAR var litt merkelig, så det blir spennende og se hvordan det utvikler seg videre. Gleder meg som en unga allerede! Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Ja, det lå vel kanskje i lufta (litt som en stor, grønn giftsky) at det skulle komme en ekspansjonspakke til F.E.A.R etter den slutten de leverte oss i spillet. Alt annet hadde egentlig vært litt frustrerende. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Til høsten sitter jeg med ny hardware og prater G80 og tilsvarende på resten av maskina da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg