El Matador Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Bare tull å komme her og si at Creative Vision:M er noe bedre en storebroren Creative Vision. Vision har mye større og (etter mine øyne) bedre skjerm. Kanskje den er en ørliten smule større, men Vision er og blir bedre en lillebroren. Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 iPod Video U2 Edition 6269280[/snapback] Radio? 6269332[/snapback] Du kan kjøpe, men det koster 429 kr... (Ikke verd det når du kan kjøpe Creative Vision -m / eller Vision. Link til Ipod radio. Lenke til kommentar
VinceK Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Uten tvil Iriver Clix 2GB! Selv trodde jeg 2GB kunne bli i det minste laget, spesielt med tanke på at man også har videospiller. Men foreløpig er det langt fra et problem, har 1 simpsonsepisode og en musikkvideo inne + 260 sanger. Samtidig har jeg 550mb igjen. Denne fantastisk lille mp3spilleren med touchside er mindre enn man kan tro ved å se på forskjellige bilder. Skjermen er på 2.2" som nesten er like stor som Ipod Videos som er på 2.5". Forskjellen er jo at på iriveren er skjermen 90% av hele mp3spillerens overflate. - Mp3 - Radio - Video - Flashspill (Sudoku, Black jack++ Morsomt!) - Stemmeopptak. - 20-25 timer med fullladet batteri. - 265tusen farger. <-- Viktig å legge merke til. I flere land som blant annet USA, Japan ol. begynner folk å velge bort ipod til fordel for bla denne spilleren. Bye bye, Ipod! Fin anmeldelse av Iriver Clix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå