Lifeform Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Hei! Hva er den kuleste og mest komplett MP3-spilleren for tiden? Har sikla litt på Creative M:vision, men er åpen for andre innspill Krav: - Mp3 - Radio - Video Gjerne: - TV - PDA-funksjonalitet Prisklasse: åpen Lenke til kommentar
Toset Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Tror Vision:M er den mest komplette mp3/video spilleren for tiden. Har endel mer avspillingsmuligheter enn f.eks Ipod Video. Angående ka som er "kulest", er vel det opp til den enkelte. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Se på modeller fra Archos. Selv har jeg Archos AV420 og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Flyttes fra pda-er til mp3spillere . Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg kan ikke gjøre annet enn å anbefale Vision:M på det varmeste. Med god brukervennlighet, design, lyd og funksjoner toppet med en fabelaktig skjerm det faktisk går an å se video på, er dette en av de mest komplette spillerne i sin klasse. Hvis ikke den er den mest komplette... Les erfaringene i prisguiden. Nesten ubetinget positivt omtalt av alle som har lagt inn erfaring Lenke til kommentar
Airea Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg har og sett på Creative Vision:M og skal snart bestille den. Min iRiver h120 har ver trofast i mange år men nå er d på tide å bytte ut pga. Hard disken som er litt sløv. Men etter å ha sett meg veldig godt om er jeg veldig enig i dere at Vision:M er det beste på markede nå. Men er litt skeptisk til Batterilevetiden. Varer den like mye som det står på sidene til creative? 14-timer? Lenke til kommentar
tsunammi2k Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg fatter ikke hvorfor folk synes Creative Vision:M er så mye bedre enn Creative Vision. Den har så mye større skjerm, og selve dingsen er ikke mye større enn :M versjonen. Vision:M: 104 x 62 x 18.6mm Vision: 124.2 x 74.4 x 20.1mm Jeg skal i hvertfall bestille Vision, rundt 2-2.5k i USA Lenke til kommentar
radiated Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Hvis jeg skulle kjøpe en spiller i dag, enten iAudio X5 eller en gammel iRiver H100-serie (de har optisk inn/ut). Noe som ikke er støttet av Rockbox.org er uaktuelt (alternativ firmware) Flashspillere er ikke min greie, jeg trenger litt plass, og dessuten opptaksmulighet. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Men er litt skeptisk til Batterilevetiden. Varer den like mye som det står på sidene til creative? 14-timer? 6075006[/snapback] For mitt bruk er det ingenting å si på batteriet. Hører på musikk omtrent 2 timer hver dag, og jeg lader den fra middels til fult batteri to ganger i uka ellernoe. Vil tro at 14 timer er et reelt ansalg for batterilevetiden. Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Jeg vil anbefale Vision -M. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Jeg venter på SanDisk Sansa e270, 6GB flash-spiller med video og radio! Like stor som nano, bare dobbelt så tykk (knekker sikkert ikke så lett som nano da ). Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Jeg fatter ikke hvorfor folk synes Creative Vision:M er så mye bedre enn Creative Vision. Den har så mye større skjerm, og selve dingsen er ikke mye større enn :M versjonen. Vision:M: 104 x 62 x 18.6mm Vision: 124.2 x 74.4 x 20.1mm Jeg skal i hvertfall bestille Vision, rundt 2-2.5k i USA 6075629[/snapback] Og jeg synes Vision:M er jævlig stor nå.. Har den ikke selv, men den er veldig bra.. Kjenner noen som har den. Eneste problemet der er at den blacka ut første dagen, så måtte få tilsendt ny. Grunnen til at jeg ikke kjøper den selv er størrelsen. Lenke til kommentar
si_men Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Og jeg synes Vision:M er jævlig stor nå.. Grunnen til at jeg ikke kjøper den selv er størrelsen. 6109183[/snapback] Ja vet den er faen meg drøyt stor men til trådstarter ville jeg anbefale Vision:M, fordi den har radio, og den er litt mer brukervenlig en Archos'en. (noen jeg har hørt av en kompis.) Lykke til Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Vision:m is the way to go! Har den selv Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
minto Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 TEST av Sansa 4GB på engadget.com Lenke til kommentar
-mads Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) iPod Video U2 Edition Endret 8. juni 2006 av -->MaDs<-- Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Edit: Glem det... Endret 8. juni 2006 av shadowlands Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 iPod Video U2 Edition 6269280[/snapback] Radio? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 iPod Video U2 Edition 6269280[/snapback] Radio? 6269332[/snapback] Må legge til en remotecontroll i så fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå