Gå til innhold

Beste hørepropper til 100-400kr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde eg visst om ein test ville eg sjølvsagt lagt ein link til den, men har aldri kome over noko. Det beste ville vært om du kunne testa forskjellige pluggar, sjølv om det muligens ikkje er så enkelt.

Litt søking på internett så vil du få ein generell innsikt i kva dei forskjellige pluggane er gode for, om du vil ha noko nytte av eit sett til 700 kontra eit til 300 er umogleg å sei, det varierer frå person til perosn.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Kan jo ta en titt på denne testen:

http://forbruker.no/digital/tester/hodetel...icle1243453.ece

6272750[/snapback]

Så på den testen ja, det var derfor jeg ville kjøpe den, er det noen som vet om noe sted i oslo der de kan kjøpes som ikke er for dyrt. Netshop finnes jo på kalbakken.

Jeg vil ikke handle på ebay da det er for mange forfalskninger ute å går

EDIT: Står nå mellom scullcandy og sony, hvis noen vet hvem av dem som er billigst i butikk i oslo så vil nok det avgjøre, på nett er sony billigst

Endret av micke090
Lenke til kommentar
Kan jo ta en titt på denne testen:

http://forbruker.no/digital/tester/hodetel...icle1243453.ece

6272750[/snapback]

Så på den testen ja, det var derfor jeg ville kjøpe den, er det noen som vet om noe sted i oslo der de kan kjøpes som ikke er for dyrt. Netshop finnes jo på kalbakken.

Jeg vil ikke handle på ebay da det er for mange forfalskninger ute å går

EDIT: Står nå mellom scullcandy og sony, hvis noen vet hvem av dem som er billigst i butikk i oslo så vil nok det avgjøre, på nett er sony billigst

6277154[/snapback]

hvorfor kan du ikke bestille?

Lenke til kommentar
Tipper det har litt med frakt å gjøre.

Jeg kjøpte meg akkurat de fra skullcandy, og er kremfornøyd. God lyd, og god isolering og passform.

6278349[/snapback]

Smart tenkt, så har jeg ikke tid til forsinkelser da jeg helst skulle hatt de før fredag

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det ble en sony mdr-ex71sl. Det var nok det beste jeg har vært borti noensinne av plugger. Jeg skjønner ikke hva alle mener med for mye bass, jeg synes det var akkurat passe. Veldig fin og balansert lyd. Kjøpte en IRiver t30 samtidig. Helt utrolig lyd sammen. Eneste jeg har å utsette på sonyene er at de ikke er så veldig bra når man velger surround funksjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...