Flimzes Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Kanskje noen der ute som har linker til forskjellige tester og sammenlikninger av hørepropper Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 Bump bump bump!!!!!! Her går det sakte!!! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Hadde eg visst om ein test ville eg sjølvsagt lagt ein link til den, men har aldri kome over noko. Det beste ville vært om du kunne testa forskjellige pluggar, sjølv om det muligens ikkje er så enkelt. Litt søking på internett så vil du få ein generell innsikt i kva dei forskjellige pluggane er gode for, om du vil ha noko nytte av eit sett til 700 kontra eit til 300 er umogleg å sei, det varierer frå person til perosn. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Nytt spørsmål alle sammen, er det noen som vet hvor jeg kan få tak i sony mdr-ex71sl i butikk, som er billigere enn 380kr, og er i oslo nærområde. Lenke til kommentar
VF-racing Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Nytt spørsmål alle sammen, er det noen som vet hvor jeg kan få tak i sony mdr-ex71sl i butikk, som er billigere enn 380kr, og er i oslo nærområde. 6272563[/snapback] www.eBay.com Lenke til kommentar
Simen Løkken Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Kan jo ta en titt på denne testen: http://forbruker.no/digital/tester/hodetel...icle1243453.ece Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 kjøpte de skullcandy bundy elns.....ganske fornøyd med de, litt mye bass men det stilte jeg ned på mp3'en er absolut å anbefale Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Kan jo ta en titt på denne testen: http://forbruker.no/digital/tester/hodetel...icle1243453.ece 6272750[/snapback] Så på den testen ja, det var derfor jeg ville kjøpe den, er det noen som vet om noe sted i oslo der de kan kjøpes som ikke er for dyrt. Netshop finnes jo på kalbakken. Jeg vil ikke handle på ebay da det er for mange forfalskninger ute å går EDIT: Står nå mellom scullcandy og sony, hvis noen vet hvem av dem som er billigst i butikk i oslo så vil nok det avgjøre, på nett er sony billigst Endret 9. juni 2006 av micke090 Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Kan jo ta en titt på denne testen: http://forbruker.no/digital/tester/hodetel...icle1243453.ece 6272750[/snapback] Så på den testen ja, det var derfor jeg ville kjøpe den, er det noen som vet om noe sted i oslo der de kan kjøpes som ikke er for dyrt. Netshop finnes jo på kalbakken. Jeg vil ikke handle på ebay da det er for mange forfalskninger ute å går EDIT: Står nå mellom scullcandy og sony, hvis noen vet hvem av dem som er billigst i butikk i oslo så vil nok det avgjøre, på nett er sony billigst 6277154[/snapback] hvorfor kan du ikke bestille? Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Tipper det har litt med frakt å gjøre. Jeg kjøpte meg akkurat de fra skullcandy, og er kremfornøyd. God lyd, og god isolering og passform. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 Tipper det har litt med frakt å gjøre.Jeg kjøpte meg akkurat de fra skullcandy, og er kremfornøyd. God lyd, og god isolering og passform. 6278349[/snapback] Smart tenkt, så har jeg ikke tid til forsinkelser da jeg helst skulle hatt de før fredag Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Før torsdag er det til og med, ingen som vet om noen bra butikker i oslo hvor man kan finne sony mdr-ex71sl? farge spiller ingen rolle Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Det ble en sony mdr-ex71sl. Det var nok det beste jeg har vært borti noensinne av plugger. Jeg skjønner ikke hva alle mener med for mye bass, jeg synes det var akkurat passe. Veldig fin og balansert lyd. Kjøpte en IRiver t30 samtidig. Helt utrolig lyd sammen. Eneste jeg har å utsette på sonyene er at de ikke er så veldig bra når man velger surround funksjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå