Gå til innhold

Beste hørepropper til 100-400kr

Anbefalte innlegg

Jeg trenger litt hjelp og har lyst på nye høretelefoner til mp3 spilelr. Jeg vil ikke ha noen store tunge på hodet, men noen som går inn i øret. Jeg har ikke så mye penger så rett under 200kr hadde vært greit. Noen tips? Har prøvd sennheiser mx-550, ble ødelagt med en gang. Har sett på sennheisermx-500noen som har prøvd disse. lurte også på Sony mdr-ex71sl Har ellers en iRiver idh-200l, men de virker bare på høyre(kontakten er ødelagt :blush: ) Hardware har gjort en feil ang. mx-550/500, det er 550 som har volumkontroll og 500 som ikke har.

Edit: Det var en 550 jeg hadde, ikke en 500

Endret av micke090
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje noen har hastverk med å skrive innlegg?

Tegnsetting og hele setninger er faktisk noe man tilstreber her inne, slik at alle skal kunne forstå hva som blir sagt.

Er, forøvrig, selv på jakt etter ørepropper så snart jeg får en god anbefaling på en flash-basert mp3-spiller, og pluggene til skullcandy står foreløpig høyest.

Lenke til kommentar

I denne prisklassen står Sharp MD-33s sterkt

Tilhjengeligheten er det verre med. Kjøp dem under tollgrensen i USA, eller gjør som meg; Betalte 235 kr inkludert frakt nye fra Ebay.

De slår Sony ex71 (dog. ikke prøvd dem) lett etter alle anmeldelsene jeg har lest. Noen mener også at de slår Shure E2c, men jeg kan ikke sammenligne.

I tillegg til disse har jeg de uisolerte Sennheiser MX550 som ikke er fullt så farlige i trafikken. Disse gir et relativt rikt lydbilde i forhold til prisen, men bassen er såvidt tilstedeværende.

Lenke til kommentar
Kanskje noen har hastverk med å skrive innlegg?

Tegnsetting og hele setninger er faktisk noe man tilstreber her inne, slik at alle skal kunne forstå hva som blir sagt.

Er, forøvrig, selv på jakt etter ørepropper så snart jeg får en god anbefaling på en flash-basert mp3-spiller, og pluggene til skullcandy står foreløpig høyest.

6068201[/snapback]

iRiver t30 eller n11. iRiver har ekstremt bra lyd, bedre enn mange lydkort som er i vanlige pc'er. Slår lett en dyrere discman. Ellers er sony ganske gode på lyd ( eller var, har ikke sett på lenge)

Lenke til kommentar
Takker for svar, du må gjerne titte innom den tråden jeg har på spilleren, ligger link i sig'en min. Greit å skille trådene, var ment som en digresjon ifb med jakt på headset-plugger.

:)

6069371[/snapback]

Ok. Jeg la inne t lenger svar til deg på din tråd. De var litt dyre de scullcandy proppene men var veldig fine. Noen linker til gode omtaler?

Lenke til kommentar

Dei koster hundrelappen meir, har eit større frekvensspekter å spele på og er utforma på ein måte som isolerer. Sennheiser-pluggane er sånne du legg i øra, mens Sony-pluggane trykker du inni.

Eg ville valgt Sony-pluggane.

Lenke til kommentar
Dei koster hundrelappen meir, har eit større frekvensspekter å spele på og er utforma på ein måte som isolerer. Sennheiser-pluggane er sånne du legg i øra, mens Sony-pluggane trykker du inni.

Eg ville valgt Sony-pluggane.

6103098[/snapback]

Cx'en legger du inn, eller mx'en?

Lenke til kommentar

Var enda eit sett inni her ja, der ser ut som CX 300 er sånne du puttar inn i øyra, MX gjer du ikkje, men dei har du jo prøvd så det bør du vel vite.

Når det gjeld CX 300 vs MDR-EX71SL vil eg tru Sennheiser sine er betre sidan dei kostar 400 kroner meir.

Lenke til kommentar
Var enda eit sett inni her ja, der ser ut som CX 300 er sånne du puttar inn i øyra, MX gjer du ikkje, men dei har du jo prøvd så det bør du vel vite.

Når det gjeld CX 300 vs MDR-EX71SL vil eg tru Sennheiser sine er betre sidan dei kostar 400 kroner meir.

6103130[/snapback]

I tyskland koster de rundt 300kr uten frakt, så de er ikke så ille, bare mamoz som er svindyre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...