ErlendRU Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Flytter nå og har ikke plass til annlegget, så må selge det det. Det består av: 1 stk NAD Stereo Amplifier 302 forsterker 1 stk Technics Compact Disc Player SL-PG470A 1 stk Kenwood Stereo Synthesizer Tuner KT-52LB 2 stk Dantax Las Vegas LV 16 Power Speaker 1 stk Technics Kasettspiller Modell Nummer RS-M63 (veit ikke jeg, men kanskje ikke så aktuell for mange?) Hva kan jeg få for dette? Har ikke peiling på årstall elns. Bør jeg selge det i separate deler? Thnx for svar! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 med mindre at noen av produktene er av "utmerket" kvalitet , altså en klassiker så er markedsveridne neppe så stor , tror du må selge enkelt vil da du neppe finner en kjøper som vil ha alt samlet , litt mere info om produkten vil hjelpe deg og selge dem lettere http://avforum.no/avtorget/ er en grei plass og prøve og selge dett , eller så er finn og en grei plass med masse , men koster penger da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå