Anders88 Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Er det noen som har noen erfaring med DBX Mini-Pre? Jeg trenger en mic preamp til, og liker lyden av dyrere dbxer. er det noen som har noen gode/dårlige erfaringer med denne, hvordan er den i forhold til de andre på markedet? Evt tenker jeg at jeg kan gå opp noe i pris for en med digital (spdif) utgang, men vil gjerne høre om det er noen som kan anbefale den nye billige dbxen. Lenke til kommentar
radiated Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Er det noen som har noen erfaring med DBX Mini-Pre? Jeg trenger en mic preamp til, og liker lyden av dyrere dbxer. er det noen som har noen gode/dårlige erfaringer med denne, hvordan er den i forhold til de andre på markedet? Evt tenker jeg at jeg kan gå opp noe i pris for en med digital (spdif) utgang, men vil gjerne høre om det er noen som kan anbefale den nye billige dbxen. 6062558[/snapback] Mini-pre er vel ganske ok? Hvis du har bra A-D convertere fra før, er det ingen grunn til å kjøpe en med spdif, det kan potensielt forverre lydkvaliteten på oppsettet, siden Spdif-preampen blir masterklokke i oppsettet ditt hvis du tar den i bruk. Rør er ikke alltid ideelt, så sjekk ut noen transistorbaserte alternativer i tillegg hvis du har en musikkforretning i nærheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå