Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Her kan dere skrive kommentarer om proskjektet mitt. Det hele var et 3-dagers prosjekt (eller et "helgeproskjekt" om du vil kalle det det) Poenget var ikke å få et stilrent kabinett men et LAN-kabinett som vekker litt mer oppsikt enn et standar hvitt kabinett. LINK TIL PROSKJEKT Endret 27. mai 2006 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Så helt ok ut det der, men pass på du kommer til å bå besøk av hybelkaniner med den nettingen der Jeg ville lagt plexi på innsiden jeg Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Se derja Ble mye bedre enn stocken, vertfall, faktisk ganske kult til å være en tre-dagers mod^^ Ville hatt neo bak nettingen jeg og, kanskje damestrømper, fungerer som en slags filter, må ha masse masse strømper da men Ellers plexi^^ Øyvind Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Så helt ok ut det der, men pass på du kommer til å bå besøk av hybelkaniner med den nettingen der Jeg ville lagt plexi på innsiden jeg 6062644[/snapback] Ja det forstår jeg men nå har det seg slik at hvis jeg skal stappe noe oppi så ville det blitt gammel HW. Faktisk så gammel at det ikke hadde vært noe vits. Det kunne sammenlignes med å stappe et 1MB-minnekort inn i et helt nytt avansert digitalt speilreflekskamera. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 ORgh... Det var grell grønnfarge! Men resten av kabinettet ble FETT! rett og slett fett Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 bra det der, bedre enn min første mod iallefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå