TLZ Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Mine ord:Jeg og en i klassa mi er blitt litt påvirket av lundenesspråk...(en skole) Ord som: Navla Sakkis Fillen Du glemmer jo "ilendig!". Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Mine ord:Jeg og en i klassa mi er blitt litt påvirket av lundenesspråk...(en skole) Ord som: Navla Sakkis Fillen Du glemmer jo "ilendig!". 6067985[/snapback] Oh oh! Er det sånn nestenbanneord? You son of a bridge! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Odds ånds Tard Toit/tight Pia Hor og helvete e du heilt cp flott Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 ....for faen (En forferdelig uvane jeg tror jeg har vent meg til under min yrkesfaglige utdannelse) Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg bruker ordet "Tams" mye mer en alle andre i klassen... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Du glemmer jo "ilendig!". 6067985[/snapback] Oh oh! Er det sånn nestenbanneord? You son of a bridge! 6068179[/snapback] Nei. Det er bare et sterkt adjektiv som brukes når folk driter seg ut, kommer mer den fantastisk dårlig vits, osv. Altså: Elendig - Elendigare - Elendigast - ILENDIG! Lundenes-slang ^^ Endret 9. mai 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Mine ord:Jeg og en i klassa mi er blitt litt påvirket av lundenesspråk...(en skole) Ord som: Navla Sakkis Fillen Du glemmer jo "ilendig!". 6067985[/snapback] Fillen, glømte det... Lenke til kommentar
chris Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Hæ? Seriøst? å ja JA JA JA BRA! 6063107[/snapback] Hanne, du bruker vel et ord som heter "done"(med trykk på N) eller noe i den duren. Trøndere sier det. Hva betyr egentlig det? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 chris, tenker du på "dønn" eller "dønn'a". Det blir noe sånt som dette: "Vi stikker på kino og etterpå tar vi en pizza?" "Dønn" - som i "done" eller "Så godt som gjort". "Jeg er enig". "Jess".. Osv.. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Hæ? Seriøst? å ja JA JA JA BRA! 6063107[/snapback] Hanne, du bruker vel et ord som heter "done"(med trykk på N) eller noe i den duren. Trøndere sier det. Hva betyr egentlig det? 6072688[/snapback] Jeg har nok aldri brukt det ordet, sikkert fordi jeg ligger for nært grensa til Hedemark:-P Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Hanne, du bruker vel et ord som heter "done"(med trykk på N) eller noe i den duren. Trøndere sier det. Hva betyr egentlig det? 6072688[/snapback] Dønn? II dønn adv (eng. done 'avgjort', av do 'gjøre') forst: helt det er d- umulig / slå seg d- i hjel Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 fittis! :!: Den må jeg bruke en gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå