Thorvis Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 "Mongis unge" "Mongis tryne" "Sprell" "Alt kan fikses med teip!" "Kjeft a bøg" Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Sjøh Ke? (Que) For pokker! Vetta (faen) Æ - Jeg vet egentlig ikke hva sjøh er for noe. Bare et ord vi trøndere legger på: "Æ e trønder æ sjøh" - Noe som betyr "Jeg er trønder jeg vettu" eller noe sånt. - Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 "Dammit" "Lø" - disse bruker jeg mest. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Aww, shit. Og føkking fjorten tegn sefflol. Endret 8. mai 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
QBab Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 humplepung "Prim"(skikkli interngreie) lattis "Det Suger jo gråskjegg lissomlissom" Resten av samlingen finner du i boka " QBab, Lissom lissom" Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Brukt mye "Sjoft" "Lunan" "latterkick" de siste ukene/månedene Kommer nok ikke til og forsvinne med det første heller Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 "Jævla CP!" "Faen da!" "k" "OMG LOL!!" Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 "De fe va so de he vo" "Instinni bøte" "Kammar i velt" "Fjælge" Favoritten: "Mannjskit!" Lenke til kommentar
si_men Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) "Tæshe" - Stjele "Er du voldtatt i hue?!?!" (sa det til en lærer engang, fikk litt kjeft ) Hmm...kommer ikke på noe i farten nå, men kaller nesten alle for homser, vet ikke hvorfor jeg har ikke noe imot dem egentlig... EDIT: sier også "anyways" ofte, men det er ikke så veldig spesielt at det gjør no.. Endret 8. mai 2006 av si_men Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Greeiit Namæn (med skikkelig trøkk på mæn) Å jajajajajaja Heng i (i=deg) Å seriøst Faen a Lenke til kommentar
M-J Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 hæææ? bajle? KJELL! sopphue! bææ? tiss? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Farod Faaker (norsk uttale) Endret 8. mai 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
Fluffe Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Serr. Keeg Mjærr lol. I samme setning og rekkefølge Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Ludder, ludrun, luders. Nærkis. (mix: Narkoludder) Kjeft! Klapp igjen! What thaff... Shut thaff... muthaff... piece a sh.. Talentløs, tragisk, fantastisk. Interessant! Facinerende! (med et snev av ironi) Halla / Halley! Pakkis! Mødrene ditt! Og et jeg lærte av Cun og LarsP: Pre-teens! ...Hysterisk! :!: Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Shrug LOL Steak Sauce Legendary Fan-fucking-tastic kek? Rawr Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Haha, kult å se hva folk sier. SIer en del Keikoburger Fæckr Billig piece of shit Get tah fuck down Du Omni ? Å generelt alt som har med "Kjøtt" å gjøre Kjøttfaan Kjøtthue Kjøttball Kjøttfe Kjøttunge Kjøttryne Kjøtting Kjøtteringsmaskin Kjøttbil Kjøttplass Kjøttkjærring Kjøttsex Kjøttkuk Kjøttbak Kjøtt på mitt språk betyr på en måte dårlig/dom En annen ting er "Uggibuggi" for ting som er ekkelt, sånn som sånn gele fisker. kobbklyse eller hva det no heter. ahah de er så UGGGIBUGGI Endret 9. mai 2006 av Neppe Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 banner ganske mye, så "faen" og "jævla/jævlig" står ganske høyt. ellers har en nabbeskalle å fettnabb da Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Damn... Men blir som oftest utalt "Diiiiiiiiam" Endret 9. mai 2006 av Silver2k Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg har en tendens til å kalle folk som ser dumme ut for en Guppy (fisken) Om noen står og ser litt tomme og dumme ut så "gupper" de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå