Melvin Snerken Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Spesielle ord som du sier ofte! Er det noen spesielle ord som du sier ofte? Morsomme ord? Mekelige ord? Del dem med oss her! Ikke spam! Mine ord: Jeg og en i klassa mi er blitt litt påvirket av lundenesspråk...(en skole) Ord som: Navla Sakkis Fillen Roflmao (morsomt å si i timen :!: ) samma det! drit i! fittis! Ja, har du noen på lager? Endret 8. mai 2006 av kezoom Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Fuck my grand.(skal være bestemor). Fått det fra fetter. Kissi Kissi Noob Lenke til kommentar
mermaidman Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 tja, en klassekameraat av meg pleier å si hæææ til vanlig. Men meg selv.. vel jeg sir vel mest faen tror jeg Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Flæns -en gr 'såpe, salve' sekret fra talgkjertel, særl på de ytterste kjønnsdelene Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 "SERRI?!?!" "LIZZOM" "LOL" "NO WAI JOSË!" "ROFLLOL" Sier ikke så mye ord ofte, untatt fan og hælvette. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Tølp. Det bruker jeg veldig ofte. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 'Grusjli', en erstatter for 'jævli', når banning ikke er passende. (Variant av grusomt). Lenke til kommentar
trallulei Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 jeg bruker å si: kjera vena... snøsokk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) bruker "stubben" en del, og "bøga" (bugga/feil på ting). også så klart "fettnabb!" og div. andre varianter. Ellers så er peis ofte brukt. "Hallais stubben!" "Jamen, arcane-treet er jo helt bøga nå. 200 mer armour?" "Hold kjeft din forbainja (skikkelig nordnorsk NJ lyd!!) fettnabb/fettoter/Fettpeis etc" "Hei simenpeis, kor e han simenpikk?" EDIT: også en setning fra gode gamle Team Antonsen: "FACK YO GRANDMA IN HER FACEZZZZZZZ!!!" Endret 8. mai 2006 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 BINGWA! et ord jeg begynt å si bare for morro, søkt litt i google etter jeg begynte å si det og fant ut det var et øl merke i tanzania Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Trist og tampong er hyppig i bruk hos meg. eks: "Du er en trist jævla tampong" eller "det er en trist dag for tampongene" Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) F*ckings fjortentegn er hyppig brukt. Endret 8. mai 2006 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 "Harslere/harselas" Jeg elsker det ordet! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Hæ? Seriøst? å ja JA JA JA BRA! Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Tant og fjas! Furore og jubalong! Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 drime (som i "hva driver du med") sier jeg ofte Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg syns ikke ordet egentlig er så spesiellt selv, men det er en del som påpeker det og smiler litt for seg selv når jeg sier/skriver ordet: "dog". Syns det er et ypperlig ord jeg, mine fettere oppå Høylandet, Namsos bruker det og. Ellers kommer jeg vel egentlig ikke på noen flere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå