BruceWayne Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg lurer litt på om det finnes en enkel måte å konvertere en videofil om til en annen videofil? F.eks DivX om til MPEG4. Jeg har nylig kjøpt meg en Ipod 30G som bare spiller MPEG4 filmer! Jeg prøvde å legge inn en film en gang som ikke var en MPEG4 fil, men da virka bare lyden! Jeg har også prøvd et konverteringsprogram som heter MPEG4 Direct Maker, hvor jeg klarer å konvertere filmene, men jeg klarer ikke å lagre filmene slik at jeg får lagt dem inn på Ipod! Lenke til kommentar
okasin Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 hey... jada sjekk denne siden.. http://www.download.com/3120-20_4-0.html?t...t=ipod&tag=srch PS: Jeg husker ikke hvilket av disse programmene jeg brukte.. men du får prøve deg frem litt... Ipod filene bruker jeg også på min mobil Samsung D600. ser på film med også,, blir riktignok litt trang i øya etterhvert, men... Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Videora video Converter, funker fett til konvertering til iPod-format. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå